Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gosh, legger folk seg før klokken tolv? Hvilken planet er vi på?

6637599[/snapback]

heller å sove tidlig og være oppe tidlig, enn å sløve gjennom natt og sløver videre i neste dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, jeg får vel legge meg jeg også. Har vært oppe til halvfire og rundt den tiden hver natt i snart en uke, så nå er jeg litt trøtt. Ingenting å bedrive tiden med her heller.

*gjeeesp*

6637636[/snapback]

Vi kan... spamme? :)

6637642[/snapback]

Det er ikke lov og jeg vil for all del ikke kjefte på deg. Greit nok at ejg skal være barnevakt for brukerne her på forumet, men de trenger ikke være slemme for det om da!

Skrevet
Det er ikke lov og jeg vil for all del ikke kjefte på deg. Greit nok at ejg skal være barnevakt for brukerne her på forumet, men de trenger ikke være slemme for det om da!

6637656[/snapback]

Barnevakt er feil ord. Vi er da ikke barn. Værtfall ikke jeg.

:p

Skrevet

Okei okei.. Skal ikke spamme.. Men, vi kan ha meningsfulle diskusjoner om alt som befinner seg mellom himmel og jord? :)

Går det greit Orresnei og Jarmo?

Skrevet (endret)
Nei, jeg får vel legge meg jeg også. Har vært oppe til halvfire og rundt den tiden hver natt i snart en uke, så nå er jeg litt trøtt. Ingenting å bedrive tiden med her heller.

*gjeeesp*

6637636[/snapback]

Vi kan... spamme? :)

6637642[/snapback]

Hysj, du må ikke snakke så høyt, moderatorene han høre deg**

Tror de har hørt.-.-.

Endret av DJ Ovin
Skrevet
Okei okei.. Skal ikke spamme.. Men, vi kan ha meningsfulle diskusjoner om alt som befinner seg mellom himmel og jord? :)

6637666[/snapback]

Vi kan ha meningsløse diskusjoner om ræven til Bush om du vil. Alt for deg vet du!

Skrevet

6637666[/snapback]

Vi kan ha meningsløse diskusjoner om ræven til Bush om du vil. Alt for deg vet du!

6637680[/snapback]

Jeg ville heller foretrekke å snakke om noe annet. :hmm:

Skrevet (endret)

6637680[/snapback]

:wee: Føler meg beæret altså.

EDIT: Men, som thewiz, ville jeg følt meg mer komfortabel med å snakke om noe annet.. :whistle:

Endret av TeggY
Skrevet

6637666[/snapback]

6637680[/snapback]

Dette har blitt diskutert før

bush_ass.jpg

Skrevet
5 minutter Fisker, så må du lulle :)

6637698[/snapback]

ifølge klokka på min pc, er det 3 min til. Gå nå, så er vi siker på at du ikke er for lenge oppe. :)

Skrevet
Nå er det ca. et kvarter igjen til at jeg skal åpne ny røykpakke. :)

Røyk er ut.

6637714[/snapback]

Ok. Det bryr meg midt i ræva. :)
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...