Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stikker på butikke nå, noen som skal ha noe til tirsdagskosen?

6636507[/snapback]

Jeg skulle gjerne hatt Maria her for litt tirsdagskos. Evt. litt brus og en pose potetgull med dip.

Skrevet

6636507[/snapback]

Jeg skulle gjerne hatt Maria her for litt tirsdagskos. Evt. litt brus og en pose potetgull med dip.

6636534[/snapback]

Skal prøve å fikse det andre, skal du ha det per mail, msn, melding, a-post, b-post eller flytransport?

Skrevet

6636507[/snapback]

6636534[/snapback]

Skal prøve å fikse det andre, skal du ha det per mail, msn, melding, a-post, b-post eller flytransport?

6636545[/snapback]

personlig levering i grevlinglia i bjørndal utfor Oslo ville vært fint =)

Skrevet (endret)

6636507[/snapback]

6636534[/snapback]

6636545[/snapback]

personlig levering i grevlinglia i bjørndal utfor Oslo ville vært fint =)

6636553[/snapback]

Hadde jeg ikke skadet foten, hatt bil så skulle jeg gjort det :p For er det det dødskjedelig!

Men da stakk jeg, ingen fler? neivel, hadee :)

espennyh: jeg kan ikkenoe for at jeg ikke liker den, det er sangen som er slik :)

Men egentlig likegodt paris Hilton som Aylar..

Endret av DJ Ovin
Skrevet
7th heaven er tull  :p  Ingen som har så "perfekt" familie vettu.. Alt ordner seg alltid, bare tull :whistle:  :D

6636600[/snapback]

Hvorfor må alt være realistisk da? Det er da fint å se på noen som har det bedre enn deg til tider.

Skrevet
7th heaven er tull  :p  Ingen som har så "perfekt" familie vettu.. Alt ordner seg alltid, bare tull :whistle:  :D

6636600[/snapback]

Hvorfor må alt være realistisk da? Det er da fint å se på noen som har det bedre enn deg til tider.

6636608[/snapback]

hah :p Ser folk som har det bedre enn meg hver uke jeg, så ikke vær redd for det! Synes serien er tull forde.. :thumbdown:

Skrevet
Jeg er sulten. Skal jeg bruke en time på å få meg til byen for å kjøpe kebab, eller gå ned og seom vi har noe å spise?  :p

6636610[/snapback]

ingen av dela.. sult!

Skrevet
Jeg er sulten. Skal jeg bruke en time på å få meg til byen for å kjøpe kebab, eller gå ned og seom vi har noe å spise?  :p

6636610[/snapback]

Lag deg kvalitetsmat, gutten min.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...