Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg vil ha så denne passer i 80x80 og at den ikke tar for stor plass

Fix it for me guys ^^

6516554[/snapback]

Djises. Det finnes en egen tråd for avatar endringer. Bruk den da, så slipper vi sure mods.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
mekker ingen ting nå :) jeg er ikke billig, ei gratis heller

6516573[/snapback]

Bedre og være billig enn gratis da ;)

6516578[/snapback]

Uenig. Bedre å være bimbo enn å være hore.

Skrevet (endret)

wh1te bedre å være japaner enn amerikaner :) som jente altså :)

Japaner er dyre, amerikaner er billige

Endret av fox88
Skrevet
wh1te bedre å være japaner enn amerikaner :) som jente altså :)

Japaner er dyre, amerikaner er billige

6516592[/snapback]

Hva faen prater du om, gutt?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Da har jeg vært våken i 36 timer og er ikke det spor trøtt. Deilig å få ny harddisk til den bærbare - tilbake til sengesurfingen.

Skrevet
Da har jeg vært våken i 36 timer og er ikke det spor trøtt. Deilig å få ny harddisk til den bærbare - tilbake til sengesurfingen.

6516606[/snapback]

Skulle ønske jeg hadde bærbar, så kunne jeg tatt pc'n til senga, i stedet for å ta senga til pc'n

Skrevet

Skjønner ikke at du orker. Jeg kan si til meg selv at jeg skal døgne, så blir klokken 5 eller 6, og jeg tenker at jeg like greit bare kan legge meg.

Skrevet

6516606[/snapback]

Skulle ønske jeg hadde bærbar, så kunne jeg tatt pc'n til senga, i stedet for å ta senga til pc'n

6516612[/snapback]

:!:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg holdt på å daue tidligere i dag, så trøtt jeg var, men det går jo over. Har hatt min del kaffe og sukker, for å si det sånn.

Skrevet

wh1te IMBA!

Er utrolig overtrøtt nå, har sovet 3timer idag. Våken tidlig etter lite søvn dro jeg og trente i fire fucking timer.. Så har jeg sløvet resten av dagen, jeg er nok dummere enn Bush nå :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...