Gå til innhold

Ny Spill pc max 13k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra oppsett det der. Skal han klokke litt? Kanskje satset på Opteron 165? Åsså kan du jo bytte ut Samsung diskene med Hitatchi.. :) Litt bedre ;)

5991845[/snapback]

 

Det blir vell litt klokking etter hvert vist pcen begynner å lagge/hakke i noen spill, men forløbig tror jeg ikke han kommer til å gjøre det (vist det ikke er behov)

Lenke til kommentar

Ok. Da er cpuen du har valgt ett bra valg. Ville nok helst gått for AMD oppsett til gaming for å si det sånn :) Rammen er jo litt "overkill", men fint å ha om han blir å klokke. Ukens tilbud på komplett er også meget gode rambrikker.

 

Har han god nok PSU i det kabinettet sitt da?

 

Foressten: Du kan jo satse på Valueram. Så at Netshop har alle delene du skal kjøpe, så du bestiller vel derfra? Så da er jo ukens tilbud på rammen ett ok tilbud, men er jo fint med "Super-ram" også ;)

Lenke til kommentar

DAFFA: ramen er ikke overkill :nei: 2 gb er et must i dag føler jeg, oblivion liker ikke 1 gb, heller ikke bf2

 

 

Men jeg mener det er bortkastet å kjøpe Raptor-disk
støtter denne, er bare tull i mine øyne. dessuten får du vel mere ytesle av og kjøre de 250 gb diskene i raid...... eller er jeg på tryne nå?

 

sparte raptor-penger legges inn på et skikkelig skjermkort :yes: 1900xt elller 7900 gtx

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
DAFFA: ramen er ikke overkill :nei: 2 gb er et must i dag føler jeg, oblivion liker ikke 1 gb, heller ikke bf2

 

 

Men jeg mener det er bortkastet å kjøpe Raptor-disk
støtter denne, er bare tull i mine øyne. dessuten får du vel mere ytesle av og kjøre de 250 gb diskene i raid...... eller er jeg på tryne nå?

 

sparte raptor-penger legges inn på et skikkelig skjermkort :yes: 1900xt elller 7900 gtx

5993484[/snapback]

 

Ser ikke helt vitsen i å kjøpe et 7900gtx, det har bare høyere klokk på core og minne. Raptor disker har eg ingen erfaring med, har hørt at det er bra. Er jo bra å ha en os disk. Når det gjelder raide blir vell det lite aktuel, personen vill nok heller ha plass en litt mer ytelser

Lenke til kommentar
Ser ikke helt vitsen i å kjøpe et 7900gtx, det har bare høyere klokk på core og minne. Raptor disker har eg ingen erfaring med, har hørt at det er bra. Er jo bra å ha en os disk. Når det gjelder raide blir vell det lite aktuel, personen vill nok heller ha plass en litt mer ytelser

5993540[/snapback]

Men mener du at det er verdt det når forskjellen ikke er merkbar ytelsemessig?
Lenke til kommentar
DAFFA: ramen er ikke overkill :nei: 2 gb er et must i dag føler jeg, oblivion liker ikke 1 gb, heller ikke bf2

 

 

Men jeg mener det er bortkastet å kjøpe Raptor-disk
støtter denne, er bare tull i mine øyne. dessuten får du vel mere ytesle av og kjøre de 250 gb diskene i raid...... eller er jeg på tryne nå?

 

sparte raptor-penger legges inn på et skikkelig skjermkort :yes: 1900xt elller 7900 gtx

5993484[/snapback]

 

Ser ikke helt vitsen i å kjøpe et 7900gtx, det har bare høyere klokk på core og minne. Raptor disker har eg ingen erfaring med, har hørt at det er bra. Er jo bra å ha en os disk. Når det gjelder raide blir vell det lite aktuel, personen vill nok heller ha plass en litt mer ytelser

5993540[/snapback]

Litt plass enn mer ytelse? Raptor er bortkastet, og en mister ikke plass av å sette to 250GB disker i Raid, kun MER ytelse. Gå for 7900GTX fremfor Raptor.

Lenke til kommentar
DAFFA: ramen er ikke overkill  2 gb er et must i dag føler jeg, oblivion liker ikke 1 gb, heller ikke bf2

 

Så Kingston HyperX er altså ikke overkill? Tror ikke han trenger noe bedre en valueram jeg..

5993933[/snapback]

 

 

tenkte du mente 2 gb :whistle: klokking var jo nevnt litt over, så da er jo akkurat det en fin ram..... har den i 1 gb værsjon. og de er ganske villige

Lenke til kommentar
DAFFA: ramen er ikke overkill :nei: 2 gb er et must i dag føler jeg, oblivion liker ikke 1 gb, heller ikke bf2

 

 

Men jeg mener det er bortkastet å kjøpe Raptor-disk
støtter denne, er bare tull i mine øyne. dessuten får du vel mere ytesle av og kjøre de 250 gb diskene i raid...... eller er jeg på tryne nå?

 

sparte raptor-penger legges inn på et skikkelig skjermkort :yes: 1900xt elller 7900 gtx

5993484[/snapback]

 

Ser ikke helt vitsen i å kjøpe et 7900gtx, det har bare høyere klokk på core og minne. Raptor disker har eg ingen erfaring med, har hørt at det er bra. Er jo bra å ha en os disk. Når det gjelder raide blir vell det lite aktuel, personen vill nok heller ha plass en litt mer ytelser

5993540[/snapback]

Litt plass enn mer ytelse? Raptor er bortkastet, og en mister ikke plass av å sette to 250GB disker i Raid, kun MER ytelse. Gå for 7900GTX fremfor Raptor.

5993576[/snapback]

Ja mer ytelse og mer plass. Det er lurt det.
Lenke til kommentar

Leifeinar: Jau, vet at de er bra. Men er jo fort 5-600Kr å spare på å kjøpe value ;) Så om han trenger rammen(mht overklokking) så kjøper han jo den. Men om han ikke blir å klokke så mye så er jo rammen "overkill" ;) Helt enig i at 2GB er ett must for "Gamer-Pcr" nå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...