Elendil Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Attention Soldiers! Although the 1.3 patch is still being worked on we wanted to provide a peek at what you can expect with the coming release: NEW FEATURES * Co-op: Co-op Mode allows you to play Single Player levels on the Internet and LAN with both AI controlled bots and human players. Several new options have been created that will allow the server creator to modify how the bots behave in game. * Air dropped vehicles: Squad members can now send a request up the chain of command for a vehicle to be dropped at their location. BUG FIXES & GAME PLAY TWEAKS * Prevented ban list from being cleared in the event of a server crash. * Fixed issue with players not properly ranking up on servers where they continuously play. * Fixed bug where friendly vehicles show up as valid targets. * Friendly Vehicle lock: Lock-on weapons do not lock on to friendly vehicles. The box with an X through it will still appear, but a lock tone will not sound and then if fired, the missile will not track the friendly target. Keep in mind this is only a part of what 1.3 will include. Our live team is working diligently to provide the best update possible in preparation for the release of the Armored Fury booster pack! http://www.ea.com/official/battlefield/bat...tyupdate_042506
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Endelig får man spilt med boter. Det var jaggu på tide EA, ikke en dag for tidlig..
Aleksander9175 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 (endret) "requesting humwee at rooftop over" :!: kommer til å bli kaos på strike at karkand kan jeg tenke meg ellers er det jo fint med en bil hvis man er langt til skogs og din gamle bil blir sprengt og du overlever Endret 26. april 2006 av pappman
OnetroM Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Synd de ikke fikser på squadhoppinga, det er ødeleggende for hele poenget med CO/SL, chain of command. På den annen side er det i alle fall bra de fortsatt jobber med utbedring av bugs, men jeg syntes de fokuserer på litt feil ting. Få eksisterende ting til å funke før man implementerer nytt innhold.
Elendil Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Optimalisering og nye maps. Det eg savner. :/
TheDarkListener Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 * Fixed bug where friendly vehicles show up as valid targets. * Friendly Vehicle lock: Lock-on weapons do not lock on to friendly vehicles. The box with an X through it will still appear, but a lock tone will not sound and then if fired, the missile will not track the friendly target. Beste jeg har hørt ever! *Kose på EA/Dice *
PsychoDevil98 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Håper de fikser "your connection to the server has been lost" kommer opp rett etter loading av første map Noen andre som har dette problemet btw?
El Matador Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 * Fixed bug where friendly vehicles show up as valid targets.* Friendly Vehicle lock: Lock-on weapons do not lock on to friendly vehicles. The box with an X through it will still appear, but a lock tone will not sound and then if fired, the missile will not track the friendly target. Beste jeg har hørt ever! *Kose på EA/Dice * 5991172[/snapback] Gleder meg til du blir PWND igjen jeg :!: Håper de fikser "your connection to the server has been lost" kommer opp rett etter loading av første map Noen andre som har dette problemet btw? 5991263[/snapback] Nei.
Bandidos-Pelle Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Synd de ikke fikser på squadhoppinga, det er ødeleggende for hele poenget med CO/SL, chain of command. På den annen side er det i alle fall bra de fortsatt jobber med utbedring av bugs, men jeg syntes de fokuserer på litt feil ting. Få eksisterende ting til å funke før man implementerer nytt innhold. 5990072[/snapback] Unnskyld at jeg sier det, men er du dum? Uten squadhopping er spillet ødelagt. Det finnes nemlig noen av oss som spiller kamper, og ikke bare public...
TheDarkListener Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 (endret) Synd de ikke fikser på squadhoppinga, det er ødeleggende for hele poenget med CO/SL, chain of command. På den annen side er det i alle fall bra de fortsatt jobber med utbedring av bugs, men jeg syntes de fokuserer på litt feil ting. Få eksisterende ting til å funke før man implementerer nytt innhold. 5990072[/snapback] Unnskyld at jeg sier det, men er du dum? Uten squadhopping er spillet ødelagt. Det finnes nemlig noen av oss som spiller kamper, og ikke bare public... 5991429[/snapback] Uten squadhopping må samtlige taktikker skrotes... * Fixed bug where friendly vehicles show up as valid targets.* Friendly Vehicle lock: Lock-on weapons do not lock on to friendly vehicles. The box with an X through it will still appear, but a lock tone will not sound and then if fired, the missile will not track the friendly target. Beste jeg har hørt ever! *Kose på EA/Dice * 5991172[/snapback] Gleder meg til du blir PWND igjen jeg :!: Xantir>EA anyday Endret 26. april 2006 av TheDarkListener
Aleksander9175 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 uten squadhopping må man ha taktikk når man spiller :!:
TheDarkListener Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 uten squadhopping må man ha taktikk når man spiller :!: 5991489[/snapback] Hva kaller du det som brukes i klankamer da? Jeg kan ikke finne et annet navn for det enn "taktikk".
Aleksander9175 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 uten squadhopping må man ha taktikk når man spiller :!: 5991489[/snapback] Hva kaller du det som brukes i klankamer da? Jeg kan ikke finne et annet navn for det enn "taktikk". 5991511[/snapback] si meg en bra ting med squadhoppping? e det liksom blidd taktikk å la squadleader dø nu?
El Matador Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 (endret) uten squadhopping må man ha taktikk når man spiller :!: 5991489[/snapback] Hva kaller du det som brukes i klankamer da? Jeg kan ikke finne et annet navn for det enn "taktikk". 5991511[/snapback] si meg en bra ting med squadhoppping? e det liksom blidd taktikk å la squadleader dø nu? 5991566[/snapback] Får mye mer action i spillet, slipper å gå så langt. Endret 26. april 2006 av Zevs.
Anders Voldsund Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Blir den buggen med at TVG missilen går gjennom helikopter ofte fiksa? Det er ofte eg er gaaaanske så sikker på å treffe, men så går missilen berre rett gjennom det fiendtlege heliet...
TheDarkListener Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 (endret) Blir den buggen med at TVG missilen går gjennom helikopter ofte fiksa?Det er ofte eg er gaaaanske så sikker på å treffe, men så går missilen berre rett gjennom det fiendtlege heliet... 5991656[/snapback] Det er vel strengt talt ikke en bug, men handler vel om forholdet server-spiller. Du ser chopperet et annet sted en der serveren vil at det skal være. Irriterende, ja. @pappman: SL skal ikke dø, SL skal overleve (Ellers er det en bombe og hele laget utslettet og vi må starte på ny). Squadhopping gjør det også lettere å omorganisere laget, og lar baile-taktikker være mulige. Endret 26. april 2006 av TheDarkListener
Be__bad Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Nice, dice! men synes at de burde redesigne noen baner. Vet noen noen ting om "armored fury?"
OnetroM Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Unnskyld at jeg sier det, men er du dum? Uten squadhopping er spillet ødelagt. Det finnes nemlig noen av oss som spiller kamper, og ikke bare public... 5991429[/snapback] Jeg spiller i XO og vet utmerket godt hva klanspilling går ut på. Spillet fungerte også når det ble gitt ut, altså før alle begynte å bruke squadhoppe-exploiten. Co/SL rollen er skreddersydd et spill uten hopping, men krever noe mer enn publicspilling kan tilby: Samarbeid. uten squadhopping må man ha taktikk når man spiller :!: 5991489[/snapback] Det brukes omfattende taktikker idag også. Forsvinner squadhoppinga må man finne andre taktikker og ikke minst andre metoder å rykke frem på. Det er fortsatt mulig å lure inn en SL som alle kan spawne på, men idag kan alle spawne oevralt og det er helt idiotisk.
Vice Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Poenget med squadhopping er at de fleste ønsker enkel action fremfor avansert taktikk. Med squadhopping kan enhver mann i praksis hoppe rett inn i actionen uten å være redd for at man skal miste spawnpunktet. SL rollen blir ikke lenger en spesiell rolle, det blir bare en tilfeldig rolle. Er ikke tvil om at dersom de fikset hoppingen måtte man ta i bruk mer avanserte taktikker som ikke lenger innbærer at den squad som er best i "meny bruk" vil vinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå