OleBrumHonning Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) tenkte å sjekke bios på min maskin, trykte derfor både på f2 og f8. fikk ikke tilgang til bios på noen av disse. hva skal jeg trykke for å komme til bios? Endret 25. april 2006 av OleBrumHonning
efikkan Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hei! Har du forsøkt Delete-tasten? Hilsen, efikkan.
Lars-H Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Det pleier å stå de første sekundene hvilken tast som går til Bios.
OleBrumHonning Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 det stemte med del-tasten, nå kommer det ett annet spørsmål. hvordan slår man på den automatiske sjekken av minne som skjer mens maskinen starter opp? Vet at dette gjøres i bios, vet bare ikke hvor.
qualbeen Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 det kommer nok helt annpå hva slags bios-versjon du har.. umulig å gi et generellt svar på det.. men trykk deg gjennom alle menyvalgene å let (mitt beste tips) :/
zjulik Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Tror du må deaktivere Quick POST... (Power On Self Test)...så du får den lange i steden...
OleBrumHonning Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 (endret) har kjørt memtest, kommer det opp noen rapport hvis det er feil på ram, eller må jeg sitte å følge med hele tiden? Er memtest pålitelig slik at jeg kan stole på resultatet? Jeg bruker denne versjonen: http://hcidesign.com/ Endret 26. april 2006 av OleBrumHonning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå