Gå til innhold

Deres Russenavn HER!

Rockna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kommer fra Nederland så det ble "The Flying Dutchman" på meg, go figure :!:

Den kan tolkes på mange måter. Røyker du pot?, liker du toget? eller minner du om Den flygende hollender?(han med den skummle båten).

Endret av Dj_eLmO
Skrevet

Den kan tolkes på mange måter. Røyker du pot?, liker du toget? eller minner du om Den flygende hollender?(han med den skummle båten).

Røyker ikke pot nei, men får slengt etter meg den stereotypen ganske ofte haha. Aldri hørt om toget før faktisk, derimot så har jeg reist med båt langs hele norgeskysten i løpe av et halvt år.

Skrevet

Røyker ikke pot nei, men får slengt etter meg den stereotypen ganske ofte haha. Aldri hørt om toget før faktisk, derimot så har jeg reist med båt langs hele norgeskysten i løpe av et halvt år.

Når jeg tenker på det så finnes det ikke et slikt tog. Det var vist Scotsman eller noe slikt.

Skrevet (endret)

Myke-jens mensrens! Inspirert av

Insp103_fakta_snok1.jpg

Hvorfor det ble slik er en lang historie, men det er ikke så gale som det kanskje høres ut som ;)

Endret av akarno
  • 12 år senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Det er herrens år siden jeg var russ. Orange russ, klassen min ville kalle meg for Nikotina, det ønsket ikke jeg. Personlig ville jeg bli kalt for Labbrotta. Men, russe greia ble aldri noe av, av en merkelig grund. Etter det har jeg aldri vært russ.

Endret av TheDarkSycamore - SCM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...