Gå til innhold

Rase på rogue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Horde: Orc, eller vis du vil være som resten av serveren: UD

Alliance: Human eller Nelf.

Altså egentlig har det ikkeno å si. Ta den du synes ser best ut.

Endret av brannmannsam
Gjest medlem-75284
Skrevet (endret)

Jeg ville valgt undead, hvorfor? Pga. når du grinder, som du må gjøre ganske ofte kan du bruke en ability som heter "Cannabalize", det gjør at du får 200% health regeneration når du "spiser" undead eller humanoid corpses. Cannabalize varer i 15 sekunder og har cooldown på 3 minutter.

Når Cannabalize er på cooldown bruker du evt. healt potion eller bandage :)

EDIT: Dette er selvsagt min mening... Ikke noe fasit svar ;)

Endret av medlem-75284
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Undead:) WOTF er geniale greier :) beste man kan ha på en rogue. og cannibalize er en bonus:) +du får 10%shawowres

Skrevet
Undead:) WOTF er geniale greier :) beste man kan ha på en rogue. og cannibalize er en bonus:) +du får 10%shawowres

5984441[/snapback]

Ikke prosent, nei, bare 10 SR.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

5984441[/snapback]

Ikke prosent, nei, bare 10 SR.

5984533[/snapback]

ja tenkte litt feil :)

Skrevet
Jeg ville valgt undead, hvorfor? Pga. når du grinder, som du må gjøre ganske ofte kan du bruke en ability som heter "Cannabalize", det gjør at du får 200% health regeneration når du "spiser" undead eller humanoid corpses. Cannabalize varer i 15 sekunder og har cooldown på 3 minutter.

5980038[/snapback]

Litt feil det, cannibalize regenner 7% av livet ditt hvert sekund i 7 sekunder. Så du får totalt tilbake 35%.
Skrevet

Horde: Undead, nettop fordi du har Canibalize.

Alliance: Human, fordi du får Perception, og 10% merpå reputation i BG.

Men, når det gjelder utseende, så hadde jeg nok valgt Gnom. Syns det er så genialt tøffe.

Kan legge til at jeg selv er Human Rogue

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

5980038[/snapback]

Litt feil det, cannibalize regenner 7% av livet ditt hvert sekund i 7 sekunder. Så du får totalt tilbake 35%.

5985903[/snapback]

eh hvordan regne du ut det? 7 * 7 er 49....altså 49%

Endret av KRAFortune
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
"Increase health regeneration by 200% while consuming a corpse - lasts 15 sec - 3 min cooldown"

http://www.wow-europe.com/en/info/races/undead.html

5986333[/snapback]

ja og der står også at WOTF varer i 20sec....sist jeg sjekka varer det i 5sec...det der er gamle opplysninger

Skrevet

5980038[/snapback]

5985903[/snapback]

eh hvordan regne du ut det? 7 * 7 er 49....altså 49%

5986334[/snapback]

Err, husket 7%, 35% totalt men resten ble feil.

7% hvert andre sekund

Varer i 10 sekunder

35% totalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...