Gå til innhold

Ikke kjøp Biltema koffert


Anbefalte innlegg

Jeg hadde gode planer om å bygge pc'en min i en aluminiumskoffert. Så var jeg en tur på biltema, og såg den perfekte alu.kofferten som jeg trodde var av aluminium, den passet med alle delene jeg hadde osv. Da jeg kom hjem begynte jeg å rive ut skumgummien og andre unødvendige ting. Men da jeg rev av en bit skumgummi såg jeg den var laget ev tre! :ohmy: Jeg tenkte, " Dette går sikkert bra selvom det er av tre" men da jeg hadde revet ut all skumgummi, fant jeg ut at det var 1mm. kryssfinerplate! Jeg bannet høyt. Og det som var av aluminium på den kofferten, var bare ett lite belegg uttenpå. Men kofferten kosta ca 150kr. Men det sto at det va aluminium. Så viss du har ett koffert prosjekt på lur, så ikke tenk å kjøp koffert på biltema! :realmad::wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er nok de aller fleste "aluminiums" kofferter laget på denne måten. De som eventuelt ikke er det koster nok godt over 1000-lappen. De som amn får kjøpt på clas og europris er også tre innvendig, men muligens noe tykkere kryssfiner enn de på biltema. Synes 1mm hørtes veldig tynt ut. Hadde det vært 2-3mm hadde ejg sagt at det bare var å gå videre med prosjektet, men om det bare er 1mm må du nok hjelpe til litt med ekstra avstivning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...