Gå til innhold

Grafikkort til WoW (World of Warcraft)


madfacee

Anbefalte innlegg

Hallo.

Skjermkortet mitt er ødelagt. Den vil bare rett og slett ikke funke, jeg har sendt den til Mobildata og de har sagt at jeg trenger en ny skjermkort.

Dermed lurte jeg på om noen der ute vet om noen bra skjermkorter som passer bra til WoW til en billig penge, ca. rundt 1250 kr.

 

Jeg vet ikke om PCen min takler PCI-Express men jeg tror det. Den er ca 2 år gamel: p4 3.0ghz 1gb DDR ram..

 

Vær så snill og begrun hvorfor akkurat det kortet. Jeg vil ha et skjermkort hvor jeg talker 40mans raid med bra FPS (ikke 5FPS)

 

 

 

P.S. Hent gjerne noen linker fra PCutstyr.no for der kan jeg gå og hente personlig.

Endret av madfacee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den takler nok mest sannsynlig ikke PCI-e siden det er en helt ny slot som er arvtagereren til den velkjente AGP porten.

Dette kortet (AGP) vil nok gjøre susen for deg vil jeg tro. WoW har egentlig en veldig lett grafikkmotor i forhold til mange andre spill. (f.eks. Q4 og BF2)

 

Men som sagt, finn ut om det virkelig er PCI-e eller AGP på hovedkortet ditt før du finner på å bestille noe som helst.

Endret av fomlepung
Lenke til kommentar

Jeg har et gammelt PC, kjøpte den i novemeber 2004..

Og til dere som foreslår Radeon, egner ikke geForce seg bedre till spill? Dataen min er forsatt hos MobilData, når jeg henter den, så skal jeg spørre om den egner seg til PCI-E!

Kom gjerne med flere eksempler :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har et gammelt PC, kjøpte den i novemeber 2004..

Og til dere som foreslår Radeon, egner ikke geForce seg bedre till spill? Dataen min er forsatt hos MobilData, når jeg henter den, så skal jeg spørre om den egner seg til PCI-E!

Kom gjerne med flere eksempler  :thumbup:

5979335[/snapback]

når det gjelder ati og geforce så er det hipp som happ.. generelt så er ikke geforce noe bedre.. om jeg ikke tar veldig feil da..

 

geforce 6600gt passer bra til agp;) til pci e så kanskje 7600gs, hvis man får det til den prisen..

 

mvh.Mr.Nauz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...