son Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Det er alt for enkelt og få 100% chameleon, finn 5 grand soulstones gå til arcane university og enchant 5 armor biter med chameleon, hver får 20% altså 100% til sammen. fikk denne ideen og det var ikke særlig gøy når jeg prøvde ut, kan gå hvor som helst og angripe hvem som helst og gjøre hva som helst uten at noen som helst kan gjøre deg noen ting. ingen som angriper tilbake eller hører deg om du løper, du er helt udødelig annet en ved fall skade osv. synes dette ble litt teit, klarer ikke helt og ta den av heller, frister for mye og ha den på. altså forble jeg udødelig gjennom halve spillet til jeg nettopp runda det for en time sia. det er nok heller ikke en bug at de ikke har tatt maks på 85% som med armor, for jeg leste at 100% chameleon gjør deg helt usynlig på loading screen tips.. noen andre som synes dette er ufattelig teit? og finnes det en plugin som setter maks % et sted?
Piratpjokken Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Haha! dette må testes! Siden eg suger i sverdkamp skal eg enchante elven armoren min
Islanbadsj Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Prøvde det tidligere i dag. Tror ikke jeg kommer til å bruke det, mye av spillgleden forsvannt rett og slett, kanskje jeg lager meg en som jeg kan bruke i ekstra vansklige situasjoner, men ikke noe mer...
Pillin Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 du vil ha en plugin som stopper chameleon med 85%? hvorfor ikke bare.... stoppe ved 85%?
son Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Blir jo sikkert for fristende 5979143[/snapback] nettopp, noen er flinke til og si nok er nok, andre ikke
tom waits for alice Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Som dere sier er litt av gleden med spillet å faktisk sloss. Så jeg har ikke brydd meg om å prøve en gang. Dette er jo ikke flerbrukerspill, løper du gjennom spillet uten motstand går det bare ut over deg selv. Det er kanskje dumt at det er så enkelt, men har man moro av det så er det vel greit, og har man det ikke får man prøve å la være. Jeg mistenker litt at det var litte bitte grann gøy tross alt, siden du ikke stoppet. Det blir litt som å holde seg unna konsollen. Når man først vet hva man kan få til der er den en konstant fristelse. Så om det er teit vet jeg ikke, men det er jo synd om det ødelegger spillet for deg. Desverre vet jeg ikke om noen av de utallige mods der ute fikser "problemet". Geir
Lakus Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Som dere sier er litt av gleden med spillet å faktisk sloss. Så jeg har ikke brydd meg om å prøve en gang. Dette er jo ikke flerbrukerspill, løper du gjennom spillet uten motstand går det bare ut over deg selv. Det er kanskje dumt at det er så enkelt, men har man moro av det så er det vel greit, og har man det ikke får man prøve å la være. Jeg mistenker litt at det var litte bitte grann gøy tross alt, siden du ikke stoppet. Det blir litt som å holde seg unna konsollen. Når man først vet hva man kan få til der er den en konstant fristelse. Så om det er teit vet jeg ikke, men det er jo synd om det ødelegger spillet for deg. Desverre vet jeg ikke om noen av de utallige mods der ute fikser "problemet". Geir 5979174[/snapback] her er jeg helt enig med Tom blablabla...
h00v3r Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Helt udødelig, er vel litt kult i starten, men etterhvert blir det bare teit, nei nei, får vel gjøre dette når jeg har gjor nesten alle questa, sånn at jeg bare rave rundt å drepe det jeg ønsker
cselnes Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 (endret) tørr jeg spøre hvor i arcane university jeg kan enchante? eller må jeg være med i mage's guild? Endret 24. april 2006 av sn0
Licht Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Du må være med og ha fått en anbefalning fra alle avdelingene i de forskjellige byene. For øvrig burde man vel med normal selvkontroll klare å ikke ødelegge spillet for seg selv ved å aktivere Chameleon godmode.
cselnes Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 For øvrig burde man vel med normal selvkontroll klare å ikke ødelegge spillet for seg selv ved å aktivere Chameleon godmode. 5981540[/snapback] enig der, tenkte mer på selve enchantinga^^
eLjay Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 hvordan får man tak i effekten Chameleon da? kan noen fortelle meg det? må du være noe/gjør noe spesielt?
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Du må være med og ha fått en anbefalning fra alle avdelingene i de forskjellige byene. For øvrig burde man vel med normal selvkontroll klare å ikke ødelegge spillet for seg selv ved å aktivere Chameleon godmode. 5981540[/snapback] Dette er jeg enig i. Er slettes ikke enig i at det burde vært en cap på dette. Elder Scrolls-serien har alltid hatt slike "balance-issues", og det er bra at de er der. At slikt er mulig er jo generelt mye av sjarmen med spillserien. Balancing kan man spare til spill med multiplayer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå