anono1123 Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 På Laughingskull er det litt veldig lang BG køer, 5timer til AV feks. Jeg har lyst å rolle på en server med litt kortere BG køer. Forslag? Ingen helt fulle servere takk
Martindani Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 jaaa, jeg spiller ally på vashj og venter neppe mer enn 5 min på Av =) spilte på en horde char der i går, måtte vente en god del lengre :/
StarGazer Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Sånn er det på de fleste serverene, er sjelden mer enn en AV oppe, og velger du feil faction så kan du regne med timevis med kø! Det beste du kan håpe på er at Blizzard får ut fingen og gjør noe drastisk med pvpen i WoW. Cross server bgs er en god start!
shizz kebab Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Balnazzar har masse åpent i lavere level'er, og vet ikke hvordan det er med AV men blir sikkert bra innen du er 60.
OscarWoHA Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Cross-realm battlegrounds on the way Gaming Steve brings us the long-awaited information that cross-realm battlegrounds, of a form, will be coming to Azeroth. By patch 1.12 or 1.13 "at the latest", battlegrounds will span sixteen realms, allowing for shorter queues and new opponents. There are also some more exciting BG changes planned for the future, turning WoW PvP into a truly competitive sport with tournaments, ladders and worldwide rankings to take part in. It looks like we'll have to wait for the Burning Crusade to see most of the changes, but bringing cross-realm combat in sooner rather than later is something I'm definitely looking forward to. Kilde: WoW Insider NB! Rykte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå