Manfred Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg har en liten programkode som er som følger: using (WebClient wc = new WebClient()) { wc.UploadFile(fup_txtUrl.Text, fup_txtFileName.Text); } Har en try-catch rundt, som gir meg Exception-message. Meldingen er da "Server returned an error: 405 - Method not supported". Det som er i andre enden er da en ASP.NET 2.0 applikasjon med koden protected void Page_Load(object sender, EventArgs e) { string filename = @"Incoming/test.xml"; Request.Files[0].SaveAs(filename); parseFile(filename); } Hjelp?
j000rn Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Om jeg ikke husker feil så er UploadFile brukt til å uploade filer på samme måte som FrontPage Server Extension gjør det... (?) Du må nok heller bruke HttpRequest/HttpResponse om du skal laste opp filer...
Manfred Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 (endret) Alltid skal du lage problemer hehe Men det er jo FPSE på serveren. Og UploadFile() har ingen argumenter for brukernavn og apssord?? Endret 24. april 2006 av Manfred
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå