Gå til innhold

Tips og tricks til Dell XPS 1710


Anbefalte innlegg

NBD= Next Business Day. Det betyr at dersom du får feil med maskinen (som ikke lar seg seg løse over telefonen) så får du hjelp hjemme neste dag av en servicemann. Det er etter mitt skjønn ikke viktig å ha dette i 3 år. De aller fleste velger kun ett år og sparer heller pengene.

 

 

edit: skriveleif

Endret av jon_o
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Garanti er en utvidelse av selgeres ansvar for feil som oppstår etter at du har kjøpt varen. Det normale ansvaret følger av forbrukerkjøpsloven.

 

Serviceordningen har ingenting med garanti eller selgers ansvar for feil som oppstår, men utelukkende hvor lenge du må vente på en reparasjon. I stedet for å sende den inn kommer Dell å ordner den hjemme hos deg.

Lenke til kommentar
Garanti er en utvidelse av selgeres ansvar for feil som oppstår etter at du har kjøpt varen. Det normale ansvaret følger av forbrukerkjøpsloven.

 

Serviceordningen har ingenting med garanti eller selgers ansvar for feil som oppstår, men utelukkende hvor lenge du må vente på en reparasjon. I stedet for å sende den inn kommer Dell å ordner den hjemme hos deg.

6001184[/snapback]

Nå står det ikke i tilbudet hva dette ville kostet, å det går ikke an å velge det på siden, noen som har aning av hva det koster får 3 år? kansje jeg skal fårandre på det.. er jo ikke så mye vits, trodde det var garanti jeg..

Lenke til kommentar

Prisen er riktig den. Du kan sjekke selv på nettet.

 

Ved nærmere ettersyn kan det være at du har rett at denne ordningen også inneholder en garati. Jeg har egentlig aldri sjekket ettersom jeg har forsikring. En maskin som koster såpass mye uansett skal fungere i mer enn tre år iht. forbrukerkjøpsloven.

Lenke til kommentar
Prisen er riktig den. Du kan sjekke selv på nettet.

 

Ved nærmere ettersyn kan det være at du har rett at denne ordningen også inneholder en garati. Jeg har egentlig aldri sjekket ettersom jeg har forsikring. En maskin som koster såpass mye uansett skal fungere i mer enn tre år iht. forbrukerkjøpsloven.

6001392[/snapback]

Det er jo ikke oppført pris på hva det koster til xps, bare oppført hva det koster får dell forsikring.

Lenke til kommentar

Om du ser på nettet vil se følgende:

 

1 År På-Stedet Service [trekk fra 2 187,50 kr]

 

 

3 År Internasjonal På-Stedet Service [inkludert i prisen]

Anbefalt av Dell

 

 

4 År Internasjonal På-Stedet Service [legg til 600,00 kr eller 22,-/måned1

 

Ser du hva som står i parantes helt til slutt på øverste linje?

Lenke til kommentar
Gleder meg til å få testet linuxdistrubusjon på denne maskinen. Er det noen som har sett noen linux-tester på denne? Tipper det blir dual boot med Fedora Core 5 (smp) og Win XP.

6004546[/snapback]

er sikkert diskutert på mange nadre forumer, men kan du kort forklare meg, hvorfor du heller vil ha linux?

Lenke til kommentar
er sikkert diskutert på mange nadre forumer, men kan du kort forklare meg, hvorfor du heller vil ha linux?

6004581[/snapback]

Vil du virkelig starte den diskusjonen her? hehe

Jeg er avhengig av linux i jobbsammenheng, pluss at linux er mye morsommere. Windows bruker jeg kun til Spill og msn.

Lenke til kommentar
Da er min bestilling i produksjon  :w00t: Inntil i dag har det stått at Dell ventet på deler. I dag endret dette seg til at den har vært i produksjon siden mandag?

6005317[/snapback]

 

YES! Min også!! SWEEEET!

 

AKIRA

6006275[/snapback]

Står bare blankt på kundenummeret mitt :cry: har ett tilbudsnummer men, hva er det nummeret som man kan velge som valg 2 når man skal også skrive inn eposten?

Grr jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...