Gå til innhold

TES: Problem i morrowind

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så veldig inne på alt i morrowind, og nå, ganske tidlig i spillet har jeg fått redusert willpoweren (den er skrevet med rødt). Vet ikke hvorfor jeg har fått det, hva det er, eller hvordan jeg kan heale meg fra det. Noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fordi dere har møtt vesen som har en slik egenskap at de kan skade attributter som f.eks. willpower.

Har ikke prøvd dette selv, men de sier at det bare er å gå til en kirke og be der.

Skrevet (endret)

Jepp, alle små og store byer har ei kirke med alter i. Det ser ut som en smultring, bare aktiverer det så blir alle attributes max igjen. Men du kan ikke ha bounty eller høyere Infamy enn Fame. Da får du bare beskjed "Repent your sins".

Endret av Bitex
Skrevet

Mange takk! Skal prøve det nuh. Hadde en tanke om at jeg kunne bli god av å gå i tempelet, men jeg trodde jeg måtte snakke med folk, visste ikke at en kunne be...

Skrevet

Imperial shrines (bruk Imperial Cult altar og velg "Restore attributes") er best, det er vanskeligere å finne Shrine i Temples (altså Dunmer kirkene) som har "restore attributes". (husk at her snakker vi Morrowind)

Skrevet

Gikk til et shrine i tempelet i Balmora, funka det! Så fikk jeg fortify på et par ting i tillegg. Hehe, visste jeg var nybegynner i det ;-)

Skrevet

Spilte det vel i ett år i strekk når jeg først fikk det og tok deretter et års pause for igjen å spille det i 4-5 måneder til :)

Genialt spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...