Gå til innhold

TES: Oblivion: Forlorn Watchman: bug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min installasjon, begynner dette questet med at spøkelset ligger på stranda og at en dialogboks sier "la meg vente å se hva som skjer" (fritt oversatt).

Etter en stund begynner han å rygge og stige etterhvert veldig langt opp i lufta.

Begynner å å følge etter. Når han blir for høyt oppe eller ovenfor et tre etc. bruker jeg den grønne kompassmarkøren for å tracke han.

Etter en lang lang trasketur, forsvinner han (og markøren) fra høyt oppe i lufta, og markøren er satt til der han lå på stranda første gangen...

Er det bugget hos meg eller er det noe jeg ikke har gjort? Er ihvertfall umulig å initiere dialog...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, høres nok ut som en bug ja. Han skal normalt bare gå vanlig bortover til et sted og kikke utover. Det er først da en kan snakke med ham.

Skrevet (endret)

Jepp, garantert en bug. Jeg har opplevd det samme da jeg angrep en camp. En av bandittene der løp plutselig opp i luften (og jeg reagerte med et høylytt WTF?!). Det endte med at jeg måtte lokke ham tilbake, ellers ville kampen aldri ha blitt avsluttet.

Håper du har en tidligere save klar.

(jeg holder også på med det questet, og vet at han ikke skal gjøre det der)

Endret av Sundiver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...