Gå til innhold

Anbefalinger av hovedkort (socket a)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

skal kjøpe meg ett nytt hovedkrt snart, og lurte på om noen kunne si noe om sine erfaringer eller kunnskaper om de forskjellige...

minner om at det er snakk om socket a, og om det støtter amd sin xp 2800 eller xp 2600.

og ja(!) en ting til, om dette hovedkortet har noen problemer med asus sitt g4 4400 grafikkort.

takk for deres svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Asus a7v333RAID

Asus A7V8X

Søk om dem på forumet og da finner du sikkert mye. Disse er mine favoritter. Oh ja....Epox liker jeg også. :smile:

[ Denne Melding var redigert av: jokab på 2002-10-02 22:26 ]

Skrevet

MSI KT4 ULTRA-BSR (opptil 2600 +)

Virker som det skal, i de aller fleste tilfellene - pluss at du slipper plagsomme (??) jumpere på hovedkortet, som f.eks. ASUS sine hovedkort har....

Smak og behag, da.

Skulle ikke ha noe problem med ASUS GeForce 4400.

Skrevet

PS!

Tror ikke det har kommet noen hovedkort som støtter 2800+ enda.... 2600+ er jo enda ikke kommet til Norge for fullt..... og i følge hw.no skal ikke +2800 komme før sent i november en gang.

Så angående +2800, kan det være en fordel å kjøpe hovedkort litt senere skulle man tro.

:smile:

Skrevet

soyo sy-kt400. meget bra kort. har heller ingen jumpere. og har divider opptil 6 (200mzh fsb).

skulle fint klare en xp2800 med en bios oppdatering.

Skrevet

KT3 Ultra2 og KT4 Ultra anbefales av AMD ( for XP 2700+ ):

Her

Men hvor mye en skal legge i akkurat dèt valget... om produsenter kan kjøpe seg til tester, fordi det ville bety mye i kassa for den som blir først nevnt. Men betyr det at andre ikke ville klare testen ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...