Gå til innhold

NoiseControl "Magic Vent" - erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er meget fornøyd med "magic vent". Kjøpte Noisecontrol-kabinettet, og hadde det en stund før jeg kjøpte magic vent, og jeg må si forskjellen er stor. Eneste problemet jeg har opplevd er at når jeg kjøpte et Gainward grafikkort med 2 DVI-utganger, så må man bruke en overgang, og da måtte jeg kjøpe en som kunne bøyes.

 

Ellers er det et kjempekjøp!

 

bertie

Lenke til kommentar

Hei!

 

Det hørtes bra ut! Grunnen til at jeg vurderer det er at det er kun på baksiden at det kommer merkbar støy... Har gjort det meste som kan gjøres av støydemping så lang, så nå gjennstår d bare å det lille ekstra. Passiv kjøling på skj.kortet og NoiseControl "Magic Vent" må vel bli susen! :grin:

 

Andre erfaringer? -slik som; hvordan festes dette bak på kabinettet(jeg har chiftech..)

Lenke til kommentar

Det er vel litt verre kanskje, for det er jo egentlig ment til å passe bakpå et NoiseControl-kabinett. Derfor passer det 100% til mitt kabinett, men det er vel lite sannsynlig at det vil gå like knirkefritt på et Chieftec-kabinett. Tror ikke høyden er lik etc. Det ville jeg i tilfelle sendt en mail til microplex og hørt hvordan det går.

 

............

 

var innom microplex nå, og så at det er et som passer til Chieftec også ja... Hadde ikke sett det tidligere, men da funker det topp det. Hvis det er som på mitt, så følger det med "flate" skruer, og så festes den bare med magneter som sitter på magicvent'n.

 

Håper du blir fornøyd!

 

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...