Ferchie Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Nå er det slikt at gaming industrien er blitt VELDIG komersielt, så de satser på ting som selger.. Nå er det sånn at grafikk er det som selger for tiden, derfor satser de på det. Men jeg personlig setter gameplay 60% og grafikk 40% .. et spill som kombinerer dette veldig fint synes jeg er TES: Oblivion.. 6222969[/snapback] Øm? Folk med normal pc får ikke spilt spillet uten en god til fps-drops, og drops gjør at man ikke gidder å spille. Oblivion er et KREVENDE spill, dem har kombinert grafikk med gameplay JA, men grafikken ble en litt for stor faktor. Spill som kombinerer gameplay med grafikk BRA er spill som f.eks Monkey Island 4, du får et miljø som ser bra ut, dog. er lite systemkrevende og det er INGENTING å utsette på gameplay 6245557[/snapback] Ja, er klar over at oblivion er et meget krevende spill, men jeg har en datamaskin til 6k, og kan kjøre spillet på fult.. Uanset, så er gameplayet på oblivion veldig bra å da!
aspic Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Ja, gameplayet er innmari bra, så det trekker opp mye
kaalaaker Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Gode, gamle spel blir aldrig dårlige så lenge gameplay og historie er gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå