Gå til innhold

Bærbar PC til skole og litt spill, ca. 7000,-


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe en bærbar PC som jeg skal bruke mest til skole siden jeg har en brukbar PC til å spille de tyngste spillene på. Men det hadde vært greit at den bærbare pcen klarte å kjøre noen får spill, som CS, TrackMania osv.

 

Prisen skal ligge rundt sånn ca. 7000,- kr.

 

Når det gjelder oppsettet så har jeg ikke så veldig my greie på bærbare pcer men jeg kan prøve å antyde litt hva jeg ønsker... :p

 

Prossesor: Har ikke så mye å si

Grafikkort: Helst ikke integrert grafikk

RAM: Helst 1024 Mb men kan gå med 512 Mb til nød

Harddisk: Har heller ikke så mye å si. Har masse plass på den stasjonære hvis det bli dårlig på den bærbare :tease:

PCen må også ha en brukbar batteritid. Og den må heller ikke være så veldig tung.

 

Ellers har jeg ikke så veldig mye ønsker. Har vært kult med noe ekstra utstyr som f.eks. minnekortleser (er ikke så sikker på hvilken type minnekort jeg har)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Om du ikke kan strekke deg noe som helst over 7000 kr. så ville jeg gått for den første pizzafordi linka til.

6006596[/snapback]

 

Ja jeg får se. Kanskje jeg kan klare å skaffe litt mer. Har tenkt å spørre pappa om han kan gi meg en "start bonus" :w00t:

Det fristet egentlig litt med den andre siden den hadde et godt grafikkort, men vi får se.

 

Hvis jeg skal eventuelt kjøpe ram utenom må jeg få en god del hjelp med valg siden jeg ikke har peiling på ram på bærbare pc'er.

Har erfaring med at en venn av meg skulle kjøpe ram til sin dell pc. Han ringte dell og mannen fra dell sa at det bare var å kjøpe DDR2 ram, så kameraten min kjøpte det og ente opp med en rambrikke som ikke passet til pcen. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...