Gå til innhold

Chess, rask kundeservice på mail?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er Chess og deres kundeservice på mail for tiden? Husker at i fjor sommer gikk det opp til 3 uker før jeg fikk svar, men er det noen som vet om de har skjerpet seg nå?

5954262[/snapback]

 

Finnes bare en måte å finne ut dette på, prøv ;) Men har selv opplevd litt tid, men de fleste store firmaer bruker store ressurser på kundeservice og 3 uker er mest sannsynlig ikke vanlig praksis :)

Lenke til kommentar
Hvordan er Chess og deres kundeservice på mail for tiden? Husker at i fjor sommer gikk det opp til 3 uker før jeg fikk svar, men er det noen som vet om de har skjerpet seg nå?

5954262[/snapback]

 

Finnes bare en måte å finne ut dette på, prøv ;) Men har selv opplevd litt tid, men de fleste store firmaer bruker store ressurser på kundeservice og 3 uker er mest sannsynlig ikke vanlig praksis :)

5954278[/snapback]

 

 

Hehe, jeg prøver så sandføyka står. De presterer nemlig å sende meg regninger som jeg angivelig har opparbeidet meg etter at jeg tok med meg nummeret over til Tele2. :w00t:

Lenke til kommentar
Hvordan er Chess og deres kundeservice på mail for tiden? Husker at i fjor sommer gikk det opp til 3 uker før jeg fikk svar, men er det noen som vet om de har skjerpet seg nå?

5954262[/snapback]

 

Finnes bare en måte å finne ut dette på, prøv ;) Men har selv opplevd litt tid, men de fleste store firmaer bruker store ressurser på kundeservice og 3 uker er mest sannsynlig ikke vanlig praksis :)

5954278[/snapback]

 

 

Hehe, jeg prøver så sandføyka står. De presterer nemlig å sende meg regninger som jeg angivelig har opparbeidet meg etter at jeg tok med meg nummeret over til Tele2. :w00t:

5954523[/snapback]

 

Vis det er snakk om penger og litt mer viktige ting ville jeg nok heller tatt kontakt pr telefon. Raskere og fortere orden i problemene ;)

Lenke til kommentar
Svartiden avhenger vel litt av hva slags spørsmål som stilles, og hvem som kan svare på de, og hvor lang tid det tar å sjekke ting. Men det tar nok minst to dager.

5956558[/snapback]

 

Søsteren min tok kontakt med Chess for å utsette portering til Netcoms nett, og da tok det 9 virkedager før hun fikk svar og i mellomtiden skjedde porteringen likevel.

Så det avhenger nok på hvilket spørsmål som stilles....

Lenke til kommentar

Det tok 6 virkedager før jeg fikk svar. I mellomtiden gikk forfallsdatoen på fakturaen ut, slik at jeg måtte ringe Chess for å få svar på det jeg lurte på.

 

På telefonen fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale regninga(helt greit), men på mailen som kom et par dager etterpå fikk jeg beskjed om å ignorere fakturaen. Bra at den ene vet hva den andre gjør.

Lenke til kommentar

chess kundeservice er en vits!

jeg ble tvunget over til Chess netcom dekn. fra Sense telenordekn. i januar.

Sendte da en klage på flere punkter til chess kundeservice, det tok ca 1 uke før de svarte meg med det flotte svaret att jeg måtte sende klage til kundeservice??

 

fruen sendte også klage samme dagen og har i skrivende stund ennå ikke motatt noe svar fra dem.

 

venter nå bare på att Tele 2 skal komme med kampanje med gratis innmelding i champion så bytter hele familien

Lenke til kommentar
Hvordan er Chess og deres kundeservice på mail for tiden? Husker at i fjor sommer gikk det opp til 3 uker før jeg fikk svar, men er det noen som vet om de har skjerpet seg nå?

5954262[/snapback]

 

 

 

Kan ikke si at det er d :hmm: e raskeste nei,venter som regel opp til 3-4 dager

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...