monzilla Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Får man noe bra her i det hele tatt? er ferdig med hele greien, og alt jeg fikk var en tom kiste som skal angivelig fylle seg opp en gang i måneden. Ser at man får mye fett i thieves guild og DB, har jeg gått glipp av noe vesentlig? Er lvl 3, har bare dårlige ting, noen tips til hva jeg kan gjøre? Takk for svar
anon12234 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 fåkke no serlib gra items i noen av guildsa egentlig...... kanskje et par da, hest osv..... men den kista er gull værdt, man får penger dær og du kan bruke den som oppbevarign for items du ikke vil kvitte deg med.....
monzilla Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 hvor får man brukbare ting da? mainquest? noen spesielle quests som anbefales?
Tommy T Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 fåkke no serlib gra items i noen av guildsa egentlig...... kanskje et par da, hest osv..... men den kista er gull værdt, man får penger dær og du kan bruke den som oppbevarign for items du ikke vil kvitte deg med..... I DB får du jo brae items for hvert oppdrag du fulfører etter instruksene+Den beste hesten i spillet(Som er udødelig)+en egen sanctuary når du runner det. Fightersguild er jo stortsett bare drep troll i huler hele veien og 100g i belønning for hvert oppdrag. Jeg synes fightersguild var det kjipeste guildet
Longman Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 mages guild er egentlig ikke så værst.. når du runner det får du bo i arcane university, arch-mages tower der har du eget altar of enchanting og altar of spellmaking + at du får en kiste der du kan legge en ingrediens--> 24 timer senere har du 11 av den samme ingrediensen i den kisten. spesielt nyttig hvis du har en skjelden plante. Da legger du den i kisten, venter og vips så har du mye av den planten.
AiKi Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 MG høres artig ut =) Ang. eget enchanting og spellmaking-altar, det er vel ikke gratis, eller?
Junta Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Får man noe bra her i det hele tatt? er ferdig med hele greien, og alt jeg fikk var en tom kiste som skal angivelig fylle seg opp en gang i måneden. Ser at man får mye fett i thieves guild og DB, har jeg gått glipp av noe vesentlig? Er lvl 3, har bare dårlige ting, noen tips til hva jeg kan gjøre? Takk for svar 5948853[/snapback] Jeg har fått med meg mange fine ting på oppdrag i FG, men jeg er nå på level 20. Det at du er på level 3 er vel årsaken til det magre utbyttet. Hvordan har du klart å fullføre FG, og bare være på level 3? Har du bevisst unngått å øke så mye i level ved å ikke øke major skills?
monzilla Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke levler. Spiller på standard vanskelighetsnivå. Har ikke begynt på main quest, kan det ha noe å si? Ting faller som fluer bare jeg ser på de nesten. Spiller battlemage, veksler med å mure de ned med spells eller sverdet. Gjør jeg noe feil?
Thyristor Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke levler. Spiller på standard vanskelighetsnivå. Har ikke begynt på main quest, kan det ha noe å si? Ting faller som fluer bare jeg ser på de nesten. Spiller battlemage, veksler med å mure de ned med spells eller sverdet. Gjør jeg noe feil? 5952624[/snapback] Du må sove for å lvl'e, så hvis du ikke har sovet enda bør du nok prøve det... Når det kommer et lite bilde av noe som kan ligne ei sol til høyere for kompasset ditt må du sove for å gå opp i level.
Ozelot Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke levler. Spiller på standard vanskelighetsnivå. Har ikke begynt på main quest, kan det ha noe å si? Ting faller som fluer bare jeg ser på de nesten. Spiller battlemage, veksler med å mure de ned med spells eller sverdet. Gjør jeg noe feil? 5952624[/snapback] Du må sove for å lvl'e, så hvis du ikke har sovet enda bør du nok prøve det... Når det kommer et lite bilde av noe som kan ligne ei sol til høyere for kompasset ditt må du sove for å gå opp i level. 5952999[/snapback] Jeg igrunn si det er besdre å lvl'e sent enn for fort. Da slipper du å være lvl 20 med 10 "skill points" på blade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå