Gå til innhold

Hva betyr dette symbolet?


Veritæs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det betyr noe som helst. Er vel bare en kunstnerisk smykkemaker som har kost seg litt med celtisk musikk i bakgrunnen.

 

Eller KANSKJE det er symbolet til en antatt utdødd aliens-rase som vil komme tilbake til jorden og aktivere det magiske symbolet DU har rundt halsen, og dermed bli deres nye leder og hersker over halve galaksen. Hvem vet.

Lenke til kommentar

 

Eller KANSKJE det er symbolet til en antatt utdødd aliens-rase som vil komme tilbake til jorden og aktivere det magiske symbolet DU har rundt halsen, og dermed bli deres nye leder og hersker over halve galaksen. Hvem vet.

5949162[/snapback]

 

:!:

 

Heiii DET ER DET DET ER! Fikk en melding fra en ukjent rase alien på min mobil nå. Han skrev at jeg er den fortapt kronprinsen av galaksen deres. Så nå er jeg på vei til kroningsseremonien.

Lenke til kommentar

 

Eller KANSKJE det er symbolet til en antatt utdødd aliens-rase som vil komme tilbake til jorden og aktivere det magiske symbolet DU har rundt halsen, og dermed bli deres nye leder og hersker over halve galaksen. Hvem vet.

5949162[/snapback]

 

:!:

 

Heiii DET ER DET DET ER! Fikk en melding fra en ukjent rase alien på min mobil nå. Han skrev at jeg er den fortapt kronprinsen av galaksen deres. Så nå er jeg på vei til kroningsseremonien.

5950067[/snapback]

 

Du vet at de kongelige blant den rasen må leve i sølibat og kun spise harskt hvalkjøtt? Formering skjer kun med kloning ettersom de kongelige må gå foran med ett godt eksempel på at kjødets lyster kan fornektes. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...