Gå til innhold

Sliter svært med å få Purple Heart.. noen tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har 33 purple heart

5957019[/snapback]

Får eg spørre om ingame-nicket ditt?

Det du kallar deg på BF2?

5957026[/snapback]

Du kan jo prøve gamemaster_001, uten at jeg skal si noe med sikkerhet

5957449[/snapback]

Søkte på bf2s.com, "Could`nt find a thing, sorry!"

tror da ikke at det er riktig nick! :no:

Skrevet
jeg har 33 purple heart

5957019[/snapback]

5957026[/snapback]

5957449[/snapback]

5960065[/snapback]

Samme med meg...

Skrevet
jeg har 33 purple heart

5957019[/snapback]

5957026[/snapback]

5957449[/snapback]

5960065[/snapback]

Samme med meg...

5960324[/snapback]

så send mannen en PM da :roll:

• 2 uker senere...
Skrevet

Ikke nødvendigigvis

Jeg ordnet meg 20 deats og 5 kills, ganske tidlig i runden, så er det bare å hoppe i en tanks og ta 20 strake kills så får du purple heart i en runde med 25 kills og 20 deaths. Dette fiksa jeg lett på wake, kan vel inrømme at jeg ikke førsøkte å ta denne, men fikk den helt plutselig :)

så tok meg litt sammen da, men gikk nå bra til slutt så :)

Skrevet (endret)
OMG, jeg sliter med å få negativ KDR, jeg fatter ikke hvordan det er mulig å få purple heart UTEN vilje.

5952697[/snapback]

jeg fikk Purple heart totalt uten vilje... fikk veteran knife badge samtidig da...kan jo ha hatt NOE med saken å gjøre... ;)

Endret av MrLee
Skrevet (endret)
OMG, jeg sliter med å få negativ KDR, jeg fatter ikke hvordan det er mulig å få purple heart UTEN vilje.

5952697[/snapback]

jeg fikk Purple heart totalt uten vilje... fikk veteran knife badge samtidig da...kan jo ha hatt NOE med saken å gjøre... ;)

6044118[/snapback]

Hvorfor det? Du skal spille ganske dårlig for å få purple heart, selv om du løper rundt med kniv :roll: .

Endret av TheDarkListener
Skrevet

hvist du vil ha purple heart gjør du dette:

hopp inn på en hvilken som helst server....spill som sniper, drep 5stk----> etter det stiller du deg på veldig åpenlyse plasser å lar deg dø 20 ganger....når du har tatt 5 og dødd 20 ganger kan du springe en plass å gjemme deg, dette er lett å gjøre på 64maps, har ikke prøvd dette selv, men du kan jo kansje prøve det :)

Skrevet

5952697[/snapback]

6044118[/snapback]

Hvorfor det? Du skal spille ganske dårlig for å få purple heart, selv om du løper rundt med kniv :roll: .

6044454[/snapback]

tja, jeg er/var ganske dårlig med kniv i forhold til andre våpen... Pistol gikk mye lettere f.eks :)

Skrevet

hopp inn på en hvilken som helst server....spill som sniper, drep 5stk----> etter det stiller du deg på veldig åpenlyse plasser å lar deg dø 20 ganger....når du har tatt 5 og dødd 20 ganger kan du springe en plass å gjemme deg, dette er lett å gjøre på 64maps, har ikke prøvd dette selv, men du kan jo kansje prøve det

Akkurat det gjorde jeg ;D, fikk purple heart med engang etter 20 death ^^

Skrevet (endret)

jeg har 33 purple heart

5957019[/snapback]

5957026[/snapback]

5957449[/snapback]

5960065[/snapback]

Samme med meg...

5960324[/snapback]

Man må ha over 100 global score for at man kan se profilen ^^

EDIT: SPOILER-tag funker jo ikke :grrr:

Endret av Steina
Skrevet

hopp inn på en hvilken som helst server....spill som sniper, drep 5stk----> etter det stiller du deg på veldig åpenlyse plasser å lar deg dø 20 ganger....når du har tatt 5 og dødd 20 ganger kan du springe en plass å gjemme deg, dette er lett å gjøre på 64maps, har ikke prøvd dette selv, men du kan jo kansje prøve det :)

6048854[/snapback]

høres ganske kjedelig ut.

det er ingen grunn til å sitte å kope selv om man skal ha et purple hart. bedre å spille medic eller suport så får man i hvert fall lit poeng.

Skrevet

6048854[/snapback]

det er ingen grunn til å sitte å kope selv om man skal ha et purple hart. bedre å spille medic eller suport så får man i hvert fall lit poeng.

6062183[/snapback]

men da får man ikke purple heart, for da spiller man bra....har ikke purple heart selv, men jeg ser ingen annen måte å få det på enn dette...tror man skal være veldig dårlig for å ha en slik dårlig ratio, eller ha en virkelig dårlig dag...ville selv aldri gått inn for å få purple heart

Skrevet

QUOTE(cyberPanda @ 08/05-2006 : 14:56)

QUOTE(kt600 @ 05/05-2006 : 23:11)

hopp inn på en hvilken som helst server....spill som sniper, drep 5stk----> etter det stiller du deg på veldig åpenlyse plasser å lar deg dø 20 ganger....når du har tatt 5 og dødd 20 ganger kan du springe en plass å gjemme deg, dette er lett å gjøre på 64maps, har ikke prøvd dette selv, men du kan jo kansje prøve det

men da får man ikke purple heart, for da spiller man bra....har ikke purple heart selv, men jeg ser ingen annen måte å få det på enn dette...tror man skal være veldig dårlig for å ha en slik dårlig ratio, eller ha en virkelig dårlig dag...ville selv aldri gått inn for å få purple heart

med mindre hvis du absolutt vil ha den så ;D

Skrevet

Hvis man virkelig ønsker taper-medaljen er man iallfall en fullverdig statshore.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

hihi :love:

Skrevet
Ble totalt uaktuelt å få den etter nyerverved informasjon...

Ble akkurat First Sergeant... : )

6066012[/snapback]

HVA? Jeg satt bare her å ventet på et skryte-bilde av når du tok Purple Heart. :(

Jaja.. Good for you :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...