Gå til innhold

TG06: TG over for denne gang


Anbefalte innlegg

savner stemmningen på tg... glede seg til neste år... "jag kjenner en bot..." hehe

5948109[/snapback]

 

Jag kjenner en bot.

Hon heter Anna.

Anna heter hon...

 

FY F*** FOR EN J*VLA DR*TT SANG!! Satt du nærme Rad 58? Jeg satt på Rad 55, og de på Rad 58 var plagsomme!

5948742[/snapback]

 

 

Du aner ikke hvor enig jeg er! Musikk skal for pokker ikke lages på data! Var nok ikke bare du som ble plaget, for å si det sånn: NOEN på TG hadde den sangen og likte å spille den. Men men, synes TG i år var dritbra for det :D

Men den meningsløse og ufattelig plagsomme møkkasangen kunne de fint spart seg for :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
savner stemmningen på tg... glede seg til neste år... "jag kjenner en bot..." hehe

5948109[/snapback]

 

Jag kjenner en bot.

Hon heter Anna.

Anna heter hon...

 

FY F*** FOR EN J*VLA DR*TT SANG!! Satt du nærme Rad 58? Jeg satt på Rad 55, og de på Rad 58 var plagsomme!

5948742[/snapback]

 

 

Du aner ikke hvor enig jeg er! Musikk skal for pokker ikke lages på data! Var nok ikke bare du som ble plaget, for å si det sånn: NOEN på TG hadde den sangen og likte å spille den. Men men, synes TG i år var dritbra for det :D

Men den meningsløse og ufattelig plagsomme møkkasangen kunne de fint spart seg for :thumbdown:

5949716[/snapback]

 

 

WORD! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg ble bare sittende. Makan til hysteri over en Vista-beta! Quote fra britene som satt bak meg: 'Jesus, I was nearly killed down there'  :roll:

Jeg fikk fra en fyr som hadde grabba med seg en hel bunke  :nei:

5947497[/snapback]

Satt du tilfeldigvis rett ved kameraet?

Jeg tok heller med meg en av de lappene der man får det i slutten av mai.

 

Boten Anna var jo en koselig sang, men de spilte den alt for høyt fra rad 58 :thumbdown: Nesten så jeg tok en tur bort med leathermanen. Mangla noen skikkelige lydkriger der oppe da, det syns jeg er skikkelig lan-stemning

Lenke til kommentar
Årets The Gathering (TG) er for lengst over. Vi bringer her, i berømt TG-tid, et lite sammendrag av årets arrangement.

 

Les mer

5947253[/snapback]

Forgjeves? Please. Vi utviklet en glimrende prototype for rask og effektiv teiping, samt at vi vekket deg 3 ganger.

5961936[/snapback]

Dere klarte fortsatt ikke å teipe meg, slasker. :)

Lenke til kommentar
Årets The Gathering (TG) er for lengst over. Vi bringer her, i berømt TG-tid, et lite sammendrag av årets arrangement.

 

Les mer

5947253[/snapback]

Forgjeves? Please. Vi utviklet en glimrende prototype for rask og effektiv teiping, samt at vi vekket deg 3 ganger.

5961936[/snapback]

Dere klarte fortsatt ikke å teipe meg, slasker. :)

5961973[/snapback]

NExT YEAR!

Lenke til kommentar
På rikets røst i går hørte jeg en kamerat sa at det var innslag der med HW-rekken. Kan dette stemme?

5962173[/snapback]

Ja, det var et innslag fra TG. En av de som var på innslaget satt på HW-rekka, faktisk sånn at litt av banneret syntes.

5962215[/snapback]

 

 

Hvor har det blitt av det banneret?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
savner stemmningen på tg... glede seg til neste år... "jag kjenner en bot..." hehe

5948109[/snapback]

 

Jag kjenner en bot.

Hon heter Anna.

Anna heter hon...

 

FY F*** FOR EN J*VLA DR*TT SANG!! Satt du nærme Rad 58? Jeg satt på Rad 55, og de på Rad 58 var plagsomme!

5948742[/snapback]

 

 

Du aner ikke hvor enig jeg er! Musikk skal for pokker ikke lages på data! Var nok ikke bare du som ble plaget, for å si det sånn: NOEN på TG hadde den sangen og likte å spille den. Men men, synes TG i år var dritbra for det :D

Men den meningsløse og ufattelig plagsomme møkkasangen kunne de fint spart seg for :thumbdown:

5949716[/snapback]

lolol...tror det var jeg som spilte boten anna på 58/59 =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...