Gå til innhold

Zalman Reserator 1 Tempraturer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en X2 +4600@2550, og et X1800XT@700/1750, og chipsett på abit AN8 Ultra..

 

Når jeg spiller setter jeg en vifte jeg har montert på en slags tri-pod i underkant av res'en. Da holder temps seg på rundt 45, cpu, 50-60 på skjermkort.

 

Til vanlig ligger cpu på 31, skjermkort på 40, chipsett på rundt 35. Dette uten vifte, og uten at jeg greier å høre pumpen. Jeg er veldig glad i reseratoren min.. :)

Lenke til kommentar
Jeg har en X2 +4600@2550, og et X1800XT@700/1750, og chipsett på abit AN8 Ultra..

 

Når jeg spiller setter jeg en vifte jeg har montert på en slags tri-pod i underkant av res'en. Da holder temps seg på rundt 45, cpu, 50-60 på skjermkort.

 

Til vanlig ligger cpu på 31, skjermkort på 40, chipsett på rundt 35. Dette uten vifte, og uten at jeg greier å høre pumpen. Jeg er veldig glad i reseratoren min.. :)

5947228[/snapback]

Digg digg, jeg har kjøpt meg et sånt sett nå, så er spennt på å se hva jeg kan presse ut av det, evt med noe overklokking. :)

 

Flere som har dette og vil si sin tempratur?

 

mvh Arne

Lenke til kommentar
AMD X2 3800+

26 *C idle

~34 *C load (ikke helt sikker)

Ved 2900 MHz økte idle temperaturen ~5 *C

 

XFX 6600 GT

~45  *C idle

~50+*C load

5991500[/snapback]

 

Pels dette er svært gode temp's ! 26 grader idle ? Ka er tempen utanfor kabinettet då ??

Syntes dette var svært lavt, spessielt med tanke på at du har eit varmt skjermkort i loopen :hmm:

Ein ting til, for å nå 2900mhz måtte du vel øke volt vel og kor mykje økte du han ?

Dette er litt vesentlig når me snakker temp's :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...