Gå til innhold

Golive eller Dreamweaver?

litland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurar på kva for ein av desse programma som er best? Skal brukast til ei halvdynamisk side som skal inneholda html, css og php. Skal nyttast av meg sjølv som skal kode/ designe sida og eit par andre som enkelt skal kunne gå inn å forandre bileter. Har brukt begge progamma litt før, men ikkje nok til å kunne velge kva for eit eg skal kjøpe. :hmm:

mvh Andreas :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qtXdRFbtay
Skrevet

Kjøpe? ;):hmm: Neida, har litt erfaring med Dreamweaver fra skolen, men har ikke vært borte i GoLive noe særlig. Iallefall ser det ut som om Dreamweaver kan takle det du forestiller deg, men jeg vil uansett anbefale deg å kode alt for hånd. Noen gang hørt om notepad? ;) Notepad ++ er det noe som heter, hvor man har fargekoder og tabs, men er like enkelt som gode gamle notepad, du kan jo ta en titt på det. Tror du finner det på sourceforge.

Skrevet

Skal bruke det i ei bedrift, derfor kjøpe for å unngå problemer i tilfelle kontroll. Kjem til å kode mesteparten av sida, men den skal lett kunne oppdaterast og videreutviklast av folk som ikkje kan html, css, php osv. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...