Gå til innhold

Mitt bZerk Lakkerings prosjekt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
akkurat nå lar jeg etchen stå som den er. skal vel lakke dvd brenneren igjen. og vifte grill får vi se vis det blir så skal jeg ha VIFTEGRILL

6238622[/snapback]

Forståelig

 

Det er en mye penere grill, har en sånn selv. Det som kan gjøre det enda fetere er å sette en sånn bak grillen, er jo værdt er forsøk. Koster ikke mer en 16 kr :)

6239266[/snapback]

 

Jeg vil nå si at bil grill ser mye bedre ut en den der:

 

e885088d.jpg

 

:thumbup:

 

(tror det er samme som snerkker'n brukte:) )

Lenke til kommentar
Likte den fargen, ser ganske bra ut. :) Brukte du den spraymasteren? Isåfall, er det mye bedre å bruke den?

6249710[/snapback]

 

ja det ble bra det!! jeg brukte spraymasteren den anbefaler jeg å bruke. mye mer kontrollert mengde med lakk som kommer ut og du har godt grep. så kjøp vis du skal lakke..

Lenke til kommentar
Da gjør jeg det :) men siden de kun solgte til firma så må jeg dra bort til en butikk i nærheten her å bestille igjennom der fikk jeg beskjed om. Er det sånn du har gjort det eller har du eget firma? :p

6253233[/snapback]

 

 

Jeg bestillte det fra min far gjennom jobben hans.. men jeg trodde du kunne kjøpe fra de men er ikke sikker, men de selger det vel andre plasser også. :thumbup:

Lenke til kommentar
Da gjør jeg det :) men siden de kun solgte til firma så må jeg dra bort til en butikk i nærheten her å bestille igjennom der fikk jeg beskjed om. Er det sånn du har gjort det eller har du eget firma? :p

6253233[/snapback]

 

 

Jeg bestillte det fra min far gjennom jobben hans.. men jeg trodde du kunne kjøpe fra de men er ikke sikker, men de selger det vel andre plasser også. :thumbup:

6253369[/snapback]

 

åja, skjønner. :) Men det var ikke noe problem å dra bort å bestille fra et karosseri firma her borte. Det går nok bra :D Så får jeg se om jeg klarer å få nesten like bra resultat som det du klarte.. hehe. Kul viftegrill du skal ha deg foresten.

Lenke til kommentar
Da gjør jeg det :) men siden de kun solgte til firma så må jeg dra bort til en butikk i nærheten her å bestille igjennom der fikk jeg beskjed om. Er det sånn du har gjort det eller har du eget firma? :p

6253233[/snapback]

 

 

Jeg bestillte det fra min far gjennom jobben hans.. men jeg trodde du kunne kjøpe fra de men er ikke sikker, men de selger det vel andre plasser også. :thumbup:

6253369[/snapback]

 

åja, skjønner. :) Men det var ikke noe problem å dra bort å bestille fra et karosseri firma her borte. Det går nok bra :D Så får jeg se om jeg klarer å få nesten like bra resultat som det du klarte.. hehe. Kul viftegrill du skal ha deg foresten.

6253782[/snapback]

 

 

lykke til da :thumbup: er du fra kr.sand?

Lenke til kommentar
Nei, jeg bor i Lørenskog :) Fikk kjøpt en her i går. Så skal vel få teste den i løpet av neste uke tenker jeg.

6267177[/snapback]

 

ok det va bra. Nå skal du kjenne forskjell.

6267312[/snapback]

 

hehe takk, håper på det jeg også. Skal du gjøre mer på kabinettet?

Lenke til kommentar
Nei, jeg bor i Lørenskog :) Fikk kjøpt en her i går. Så skal vel få teste den i løpet av neste uke tenker jeg.

6267177[/snapback]

 

ok det va bra. Nå skal du kjenne forskjell.

6267312[/snapback]

 

hehe takk, håper på det jeg også. Skal du gjøre mer på kabinettet?

6270771[/snapback]

 

har bare sidedøra igjen så er jeg ferdig!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

møkk fitte banalt kjedlig, jeg driter kabler som er mer imponerende.

Sorry, ikke for og vere frekk, men har sett så altfor mange rævkjedlige casemods at det skal en hel del mer en litt lakk, UV lys og noen vifter til for og imponere meg.

 

Sorry :/

Lenke til kommentar

Vis du syntes det er så banalt kjedelig skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å være på dette forumet og for det andre syntes jeg du skal fortsette å drite kabler så har du noe å gjøre i stede for å se på kjedelige casemods. :yes:

 

Jeg syntes synd på folk som ikke klarer å gjøre noe bedre kjøl. ikke for å være frekk Har ikke akkurat sett deg gjøre noe med en pc.

Endret av bzerk
Lenke til kommentar

jeg er på forumet fordi jeg kjeder meg, og ser bzerk worklog ting og er håpefull, men blir skuffet.

 

"IKKE POST KOMMENTARER HER Men her mitt bZerk kabinett kommentar post"

 

Du ber også om komentarer og ikke om konstruktiv kritikk eller hva det skal vere, så da får du vere nerd nok til og høre hva andre nerder syns om kabinettet ditt. for min egen del syns jeg det var lite imponerende.

 

Og jeg har ikke noe behov for og flashe opp PC`en min for jeg fikk akkurat min råsexy barebone.

 

-Fred ut-

Lenke til kommentar

Oki først hva kunne jeg ha gjort bedre? for det andre har du noen gang tatt i en lakkboks å sett hvor lang tid det tar å gjøre det jeg har gjort. har du noen gang gjort noe med en pc annet en å slå den på?. Dette har ikke noe med emne å gjøre men jeg må spør hva er en "rå sexy barbone" har du gjort det selv? hva er i den råe barbone? ;) hvis du hadde lest emnetittelen så hadde du sett at det står "Mitt bZerk Lakkerings prosjekt!" så det står liksom lakkerings prosjekt.

 

MVH bZerk

Endret av bzerk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...