Gå til innhold

Mitt bZerk Lakkerings prosjekt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så hva emnetittelen sa, men det var bare et raskt svar.

Men for og vere et amatør prosjekt er det vell helt ok.

Men som sagt har jeg sett min del råe casemods (som blir noe mer avansert en dette) men som igjen koster 3 lastebiler med penger og 14 bøtter med kreativitet.

Så ja, jeg likte ikke fargen på lakken, det skjeltt hode du hadde klistra på syns jeg var cheesy og jeg er heller ikke noe fan av lys og greier (med mindre det er satt opp slik lyset blir "givende").

 

Og min råsexy barebone ser slik ut. Jeg liker det simpelt og stilfult eller noe som det er lagt mye arbeid bak. Men det er min mening.

 

Men som sagt, ikke meningen og fremstå som noen frekk drittsekk, men det ser ut som jeg har klart med glans :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg må bare si at når du ikke ser at jeg en gang har lakka det skjelethue som jeg har brukt "2timer å tegne og 10timer på lakke" så må det være noe galt med deg. pluss dette prosjektet skulle heller ikke koste så mye men det er blitt en del jeg har brukt lang tid på dette prosjekte men igjen kan ikke akkurat en amatør se det. men jeg respektere din mening med lakken og det men å si at dette er et dårlig prosjekt blir feil.

 

Det har du klart ja :tease:

 

MVH bZerk

Endret av bzerk
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg veit ikke om noen har nevt det tidligere i tråden din..

men for enda bedre og mer holdbart resultat av lakkingen, så burde du ha sprayet på med klarlakk etterpå!

da ville glansen i lakken bli noe dypere og lakken vil kanskje tåle at du tar dørene av å på uten at lakken skrapes av like lett!

siden jeg ser at noen steder der sidedøra settes på plass så har det flasset av litt maling!

ellers har du jo fått kabinettet til å se mye bedre ut enn det var heldigvis !!

du kan jo også polere opp sidedørene for å få bedre finish!

hilsen espen

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

jeg har ett bzerk kabinett. jeg skal lakke det svart og sånt, men jeg har ikke så veldig mye peiling. må jeg pusse alt jeg lakker og der det er svart fra før? eller er det bare å spraye på? jeg var på clas ohlson og der hadde de matt sort, blang sort og klarlakk. kan noen si meg hvilken lakk jeg skal bruke? og funker den lakken? hvor får jeg eventuelt kjøpt pussepapir?

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...