ThaBman Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 (endret) Noen som vet om alt blir sletta på hardisken hvis jeg bruker kommandoen "Convert" i NPM? Jeg vet at kommandoen "Format" sletter alt, fordi det betyr jo formater. Men Convert betyr jo "bare" konverter... Noen som kan komme med et kort enkelt svar? ----------edit------------ Skal nemlig "konvertere" til linux... Fant ut at Linux kunne "lese" FAT32, for å slippe å gjøre så mye med alle de filene jeg har så vil jeg kanskje prøve å konverere hardisken min fra NTFS til FAT32....Hvis noen har noen bedre forslag så ville det vært KJEMPE! Endret 18. april 2006 av ThaBman
sberg43 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Før du bruker programmer som PartitionMagic bør du uansett ta backup. Og når du da likevel har nok plass til å ta en backup så trenger man strengt tatt ikke PartitionMagic... I stedet for å ødelegge NTFS partisjonen din så kan du jo vente en stund og se om du faktisk kommer til bruke Linux. Det finns også diverse NTFS-drivere for Linux. Jeg ville kanskje prøvd å finne ut mere om disse.
ThaBman Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Før du bruker programmer som PartitionMagic bør du uansett ta backup. Og når du da likevel har nok plass til å ta en backup så trenger man strengt tatt ikke PartitionMagic... I stedet for å ødelegge NTFS partisjonen din så kan du jo vente en stund og se om du faktisk kommer til bruke Linux. Det finns også diverse NTFS-drivere for Linux. Jeg ville kanskje prøvd å finne ut mere om disse. 5947290[/snapback] Ja, jeg kommer faktisk til å bruke Linux... Har du/andre noen gode program/drivere som gjør at jeg kan åpne filene mine fra Linux på en NTFS harddisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå