Gå til innhold

lansering fra SE i Mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter her og skal ha meg ny telefon.

Hva vil dere anbefale: Kjøpe meg W300i når den kommer ut, eller vente på W710i??

Er det store forskjeller på disse telefonene som gjør at det er verdt å vente på W710i?

Batteritid er det vikitgste for meg, men liker også å høre på musikk.

 

Synes W710i var den stiligste av disse nye telefonene fra SE.

Endret av Hovis
Lenke til kommentar
bmwm3: Hva er det?

6128131[/snapback]

det er bak på den utskyvbare delen!! hehe så lekkert ud da :dribble:

 

Og så på noen bilder tatt med ann nå!! syns ikke det var så bra!! men for et kamera uten AF så var det ikke så værst på noen!! men det syns jeg de burde ha putta inni!! det gir bilde det lille ekstra skarpheten som gjør bilde mye bedre og mer virkelig på en måte!! men bra farger...osv!!

Noen som har noen aen mening om kameraet??

For resten er ikke noe og klage på!!

Endret av Pernilsen
Lenke til kommentar
bmwm3: Hva er det?

6128131[/snapback]

det er bak på den utskyvbare delen!! hehe så lekkert ud da :dribble:

 

Og så på noen bilder tatt med ann nå!! syns ikke det var så bra!! men for et kamera uten AF så var det ikke så værst på noen!! men det syns jeg de burde ha putta inni!! det gir bilde det lille ekstra skarpheten som gjør bilde mye bedre og mer virkelig på en måte!! men bra farger...osv!!

Noen som har noen aen mening om kameraet??

For resten er ikke noe og klage på!!

6128671[/snapback]

Wow! Det var mange utropstegn!!

 

Kamera er ikke akkurat hovedfokus på W850i, så spør du meg kunne de droppet kamera og heller slanka vekk 3-4 mm fett. Poenget med kamera på mobilen er jo uansett å kunne ta bilder om du ikke har med digitalkamera der og da, så noen mellom 2 mpxl med AF (OK) og VGA (symbolsk) er i mine øyne useless.

Lenke til kommentar
bmwm3: Hva er det?

6128131[/snapback]

det er bak på den utskyvbare delen!! hehe så lekkert ud da :dribble:

 

Og så på noen bilder tatt med ann nå!! syns ikke det var så bra!! men for et kamera uten AF så var det ikke så værst på noen!! men det syns jeg de burde ha putta inni!! det gir bilde det lille ekstra skarpheten som gjør bilde mye bedre og mer virkelig på en måte!! men bra farger...osv!!

Noen som har noen aen mening om kameraet??

For resten er ikke noe og klage på!!

6128671[/snapback]

Wow! Det var mange utropstegn!!

 

Kamera er ikke akkurat hovedfokus på W850i, så spør du meg kunne de droppet kamera og heller slanka vekk 3-4 mm fett. Poenget med kamera på mobilen er jo uansett å kunne ta bilder om du ikke har med digitalkamera der og da, så noen mellom 2 mpxl med AF (OK) og VGA (symbolsk) er i mine øyne useless.

6129153[/snapback]

jaja!! overdreiv litt med utropstegnan der..... hehe

ja syns å egentlig de kunne hatt gjort det. men vis den hadde hat AF så hadde det gått men men sånn æ det. Men de fleste folk syns det kameraet er bra nok så da trenger ikke SE og lage bedre på den! men hadde vært sweet og hatt den 3-5mm tynnere da!! hehe men vis du vil ha en ren musikk telefon så går vell de fleste til W950i kansje! hehe. men tilbake til det med kameraet! syns du K800i har noe bra kamera da.... det er noe derfor jeg kjøper den for og på en måte ha et konpakt kamera på mobben....og ettr de bildan æ har sett så er det bra nok for meg...men men det er vell å en samkssak.....som det meste er!! hehe

Lenke til kommentar
vis du vil ha en ren musikk telefon så går vell de fleste til W950i

6130839[/snapback]

Helt klart hva jeg ville gjort om det var musikk jeg hadde i hovedfokus. Hos meg er derimot delfokus, og da holder det med 1-2GB minnekort, grei MP3-spiller, BT v2.0 og A2DP.

 

syns du K800i har noe bra kamera da

6130839[/snapback]

Helt klart. Har selv K750i og mener dette kamera er mer enn OK for bilder når man ikke har digitalkameraet med. At K800i har 3 mpxl, AF, ekte kameralys, røde øyne-funksjon, kamerastabilisator osv. skulle bety kamera holdet i massevis for alle som klarer seg med et vanlig digitalkamera for under 3000 kr. Om jeg skulle hatt telefonen ville det heller blitt K790i, og ikke K800i fordi jeg mener nytten av 3G er lik null per i dag.
Lenke til kommentar

Her er en link for å se de nye mobilene, kan se bilder av og med W850 og de andre mobilene.

 

http://www.newmobile.nl/eur/en/news.php?news_id=bbff08

 

Kan nevne som en liten teaset, at det kommer to til snart, den ene har dere sett, bare denne kommer i en annen farge nå, W810 i hvit, den andre kan jeg ikke fortelle noe særlig om...

Jeg kan vel si såpass som at det er en miks av to mobiler som vi allerede har sett, den har ikke UIQ...Blir presentert snart.

:)

post-49396-1148155969_thumb.jpg

Lenke til kommentar
W810 i hvit

6142655[/snapback]

Lekkert! :)

 

Jeg kan vel si såpass som at det er en miks av to mobiler som vi allerede har sett, den har ikke UIQ...Blir presentert snart.

6142655[/snapback]

Ja, det var ikke mye info! En blanding av hvilke sa du... W810i og W850i? :dontgetit:

 

Forresten, hvilke telefoner blir det første med nye UI (hvor slutter gammel og hvor starter ny)?

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Noen som vet når z550i kommer seg i butikkene? Jeg synes den var ganske lekker. Tror min w800i blir erstattet av en klapp snart :)

 

Bruker den forresten duo eller m2 minnekort? har lest litt forskjellig rundt på nettet.

6145799[/snapback]

Støtte for Memory Stick Micro™ (M2™)
Lenke til kommentar
W810 i hvit

6142655[/snapback]

Lekkert! :)

 

Jeg kan vel si såpass som at det er en miks av to mobiler som vi allerede har sett, den har ikke UIQ...Blir presentert snart.

6142655[/snapback]

Ja, det var ikke mye info! En blanding av hvilke sa du... W810i og W850i? :dontgetit:

 

Forresten, hvilke telefoner blir det første med nye UI (hvor slutter gammel og hvor starter ny)?

6142734[/snapback]

 

Nei, jeg sa ikke hva slags mobiler det var en miks av, bra forsøk imidlertid.

:)

Bare at vi har sett disse før.

Fikk på ingen måte avsløre noe, og har ingen bilder, men den er ikke min stil.

 

Ny Ui ja, sukk... jeg har ikke fått noe konkret info om det ennå, det er sagt på slutten av året, for nå, driver de å finpusser på den eksisterende, og ny Walkman UI, versjon 2.

På dette stadiet er den treg, lagger og er ikke optimal, men de har litt tid på å gjøre den komplett, og det vil se meget bra ut, når det blir ferdig, minner om nye Ui faktisk.

:)

Lenke til kommentar
Nei, jeg sa ikke hva slags mobiler det var en miks av, bra forsøk imidlertid.

:)

6146254[/snapback]

Måtte prøve. :innocent:

 

Ny Ui ja, sukk... jeg har ikke fått noe konkret info om det ennå, det er sagt på slutten av året, for nå, driver de å finpusser på den eksisterende, og ny Walkman UI, versjon 2.

6146254[/snapback]

Ja, leste Walkman 2.0 kommer på W850i og W710i. :)

 

Det vil altså si at ingen av telefonene som hittil er lansert har ny UI om jeg forstår deg korrekt?

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes at mage av SE sine telefoner ser ut som de selges på Brio (leketøys butikk)? Ser ut som bare plastikk jo. Sesielt Z520i. Klappe-mekanismen på den er jo helt jævlig. Knirker og er treg. Nei, jeg er ikke veldig imponert over hva SE har klart å lage. Får se hvordan de nye blir da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...