Gå til innhold

lagg hele tiden:/

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har et lite problem. når jeg starter WoW så lagger jeg ikke. ligger på 100 ms ca.. så stiger det oppover og oppover hele tiden helt til 1500 - 2400 ms.. så ser jeg ikke en dritt når jeg skal bruke spellsene mine.. så kommer de err en laang stund så kan det hende jeg rekker kaste 2-3 spells så lagger jeg heftig igjen.. lasta ned titan panel og så på performance: har average 8.3 FPS og bandwitdh in: ligger på 3.123 kb og bandwitdh out: 0.066 kb.. sånn var det nå de 30 minuttene jeg spilte.. sånn har det vært en stund å. veit ikke om det siste sa dere noe men veit noen hvordan je kan fikse dette? begynner og bli ganske irriterende:(

enda fler som klager på lagg nå på vår server, men jeg har hatt det sånn som jeg prøvde og beskrive en god stund nå i hvertfall 5-6 uker

Endret av ThaAntihero
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig norsk her på meg nå men laggdritten er på mange servere. Ble enda mer etter 1.10.

Jeg spilte på BL før og flytta meg over til Moonglade

Etter 1.10 fikk vi lagg på denne serveren også, noen blir berørt andre ikke.

Tror mye av det lagget skyldes den siste patchen som har kommet.

Skal ikke si det her er saken i ditt tilfelle, men har prøvd helt clean ui. (ingen addons) med sletta mapper som påvirker ui. Ingen forskjell, fortsatt lag.. :hrm:

Skrevet

Det kan jo være at du rett og slett har for mye dritt på pc-en din? :) Kombinert med kanskje litt lite RAM? Jeg vet ikke jeg. På min gamle pc hadde jeg 256 MB RAM og det var ikke noe jevne bevegelser.

Dette her kunne vel vært en ombinasjon av alt det? Umulig å si for meg

Skrevet

Jeg tipper det er som Sebboblaster sier at dete er pc-en din.

På min gamle bærbare lagget jeg veldig mye og måtte kjøre opptil 5 runder på luftskipet for å gå av utenfor OG.

Med min nye pc lagger jeg hverken i OG eller i IF.

Skrevet
burde kanskje formatere pcn? funker det? har 756 mb RAM.. er det for lite?

5950232[/snapback]

756 ram er ikke for lite, kansje du må formatere? eller bare ta en liten search med antiviruset?

Skrevet (endret)

Alle dere forbinder lite ram med ms økning? Jeg tror det dere mener er fps, for lite ram skal ikke ha noe med din connection mellom server og pc å gjøre. Det som kan være problemet er ISP'n din. Hvilken ISP har du? Spiller du på trådløst? Fortell litt mer om din pc, isp og om du spiller på kabel eller trådløst osv.

Men det med lagg i 5-6 sekunder er nokk pcen og ramen ja. Har du prøvd å sette opp høyere prio på wow.exe? Kjører du bakgrundsprogrammer som stjeler all ramen, og lar wow stå der å hakke?

Som tidligere sagt, så er det ofte add-ons som også skaper en del lagg. Hvertfall hvis du har et grafikk kort av eldre versjon. Prøv og oppdater din grafikk driver. Istedenfor å bruke standard produsent ato driver, prøv heller en Omega driver.

Endret av Alexanderhagen
Skrevet
har noen spørsmål? hvordan sette høyere prio på wow.exe?

ISP? hva er det? ja jeg spiller på trådløst:P

5954913[/snapback]

ISP er Internet Service provider, og har vært en del problemer med de jeg har og conection mellom wow servere. Sendte mail til de og fiksa det. Men tilbake til Trådløst nettverk.

Trådløst nerrverk bruker som regel litt lengere tid på å sende signaler fra router til pc og fra pc til router, så det blir en del delay der. Det kan være at det er problemet. Det var hvertfall mitt problem før.

sette høyere prio på wow.exe ja. ctrl + alt + del -> Prosesser > høyreklikke på wow.exe og sette opp prio

Skrevet
og vær så snill å ikke ring ISP med latency-problemer når du spiller via trådløst nettverk, takk.

5955026[/snapback]

Driver å forklarer han det på msn nå. Fixing it right as we speak :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...