Gå til innhold

Dell USA lanserer ny Inspiron XPS


Anbefalte innlegg

Haha, jeg trodde at du hadde XPS M170. Så blind kan man bli...

 

Ser forresten at USA-versjonen også har en "billig" modell med 7900GS 256 MB skjermkort. Merprisen på 7900GTX 512 MB er da $399. Det kan bli interessant å se disse prisforskjellene i Norge.

 

Så får vi håpe at 9400 også vil bli levert med 7900GS, og ikke bare Radeon X1400 som nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste som er synd er at intel har vel fremdeles ikke blitt en spille cpu? Eller er ikke forskjellen stor på cpu'r beregnet til bærbare.

 

Hadde det vært den råeste amd cpu til bærbare da hadde den smakt bedere, er jo tross alt en spille bærbar

5948805[/snapback]

 

Pentium M/Yonah fungerer mer enn fint nok til spilling på høyde med AMD prosessorer. ;)

Lenke til kommentar
Vil.. ha.. den.. *sikle*

 

Ikke verdens letteste bærbare.. men uansett ikke noe du drar med på skolen eller forelesninger.. :)

 

Som desktoperstatter er dette gull. Si hva du vil, men lettere enn 20kg stasjonær pc.. ;)

5944634[/snapback]

 

På Dell sine sider står det at Dell XPS veier 3kg noe som er etter min oppfatning veldig bra for en bærbar 17". Asus A6Ja veier jo foreksempel 2,8kg.

Er dette så mye å bære på da hvis man har en god sekk? Størrelsesmessig er den jo kanskje litt stor.

 

|mEg|

Lenke til kommentar
Eneste som er synd er at intel har vel fremdeles ikke blitt en spille cpu? Eller er ikke forskjellen stor på cpu'r beregnet til bærbare.

 

Hadde det vært den råeste amd cpu til bærbare da hadde den smakt bedere, er jo tross alt en spille bærbar

5948805[/snapback]

 

 

Tror ikke du har fulgt med helt, T2600 er en sinnsykt god CPU, den slår amd sin X2 3800+ og Pentium D på 2.8 GHz lett i spill, og det på en bærbar... Det er en ypperlig gaming CPU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...