Gå til innhold

TES: Guilds i oblivion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh yes:P eg har ganske endel peng da...kjøpt hest til nokre 1000, så har eg vel 2500 gold no eller noke sånt. har plukka opp alt mulig over alt, hehe..gått endel tid der..hehe..huff:P

Skrevet

eg har vert medlem i the blades og fighters guild samtidig med en character og fighters guild og dark brotherhood samtidig, men har ikkje fått testa med meir enn 2

Skrevet

OK. Tenkte at enkelte regler stred imot hva du må gjøre i de forskjellige. Noe av det man gjør i DB strider vel imot noen av reglene i Thieves guild ? Så da kan man vel ikke være med i begge samtidig ?.

Skrevet

kravet til fighters guild er å ikkje ha rulleblad...så det er ikkje noke problem..the blades har vel ikkje noke krav trur eg..berre å følge Main quest det..har aldri vert med i mage guild

Skrevet

det er fullt mulig og være med i flere guilds jeg er medlem thieves,figthers,mages guild og DB,itilegg har jeg nettopp fått tilbud om og joine virtuoes blood (elns,det er i hvertfall vampyrjegerne)

Skrevet
nei, 6. Det er en slags guild, eller klubb i Imperial City som slakter vampyrer. Den heter noe med the "order of v...... blood".

5940847[/snapback]

Hvis vi skal ta med sånne små guilds, så må man nesten ta med "Knights of the White Stallion" og "Knights of the Thorn" også.

5940894[/snapback]

Hvordan blir man med i de?

Skrevet

Hvor ligger Theif's Guild og hvordan blir man medlem..?

Litt flaut å være thief og ha gjort alle guestene i DB uten å vite hvor theifs guild ligger...:p

Skrevet

Litt flaut å være thief og ha gjort alle guestene i DB uten å vite hvor theifs guild ligger...:p

5945571[/snapback]

Se på en wanted poster av Gray Fox i Imperial City og spør etterpå en fattig dude om gray fox og han sier du da kan.....ja....du skjønner.

Skrevet

5945571[/snapback]

Se på en wanted poster av Gray Fox i Imperial City og spør etterpå en fattig dude om gray fox og han sier du da kan.....ja....du skjønner.

5945868[/snapback]

Ja jeg skjønner, takk... :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...