Gå til innhold

Nok en fisk til slakt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja, å si at du har fått inspirasjon var en fin måte å si det på. slik jeg ser det har du jo kopiert logoen fra siden du henviser til og bygget hele siden rundt det.

 

bortsett fra det liker jeg siden, og førsteinntrykket, som jeg fikk før jeg så på "inspirasjonen", var bra!

vet ikke helt om den tilfeldige delingen av ord i menyen er så heldig, men jeg ser poenget med det.

 

siden er helt grei, ikke nyskapende eller veldig kreativ. den formidler sikkert budskapet sitt på en grei måte, men vil ikke være en som skiller seg ut pga godt design.

Lenke til kommentar

Hei! Synes du har et godt utgangspunkt her, og (det er jo mulig du har endret en del) jeg synes ikke det var for likt inspirasjonen din.

 

(Det var forøvrig en fantastisk joomla-side du hadde hentet inspirasjon fra -- takk for linken! =) )

 

Først av alt:

Fantastiske farger! Du har truffet godt her. Fargene er behagelige , og akkurat slik som _jeg_ mener en blog burde være. Det blir rett og slett behagelig å lese. Good job!

 

Jeg synes du hovedsaklig burde gjøre mer ut av typografien på siden din.

Personlig blir brødtekstfonten for liten, med for liten linjeavstand. Synes også du godt kunne ha hatt mer luft i kantene. Gjør også mer for å skille mellom teksttyper, og bryte opp tekstblokkene.

 

Designmessig hadde du en artig logo, selv om den kanskje ser litt billig ut. Jeg er ingen fan av runde kanter av den typen du har pakket inn siden i. Synes også at headeren blir litt stor, og for ulik selve hoveddelen. Hva med å flette disse tettere sammen?

 

Keep up!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...