Gå til innhold

TES: Den beste Armoren? Hovedsaklig heavy..


Anbefalte innlegg

Noen som har peil på hva den heter og hvor den måtte befinne seg? Husker i Morrowind så var Dragonbone Cuirass (Tror jeg den het) noe av det alle beste man kunne få som var heavy, har man noe sånt på oblivion også?

 

Og greaves, gauntlets, boots og osv, noen som veit om sånne bra armor ting?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den beste amoren man fikk i MW var lordsmail. det var et unik item. og var bare å få i Cuirass.

 

det beste fulle sette i morrowind var Deadric, noe som det virker som det er i OB også

5940702[/snapback]

 

Mener å huske at LordsMail var litt dårligere enn Dragon Bone Cuirass, kanskje jeg tok feil, hadde begge to i Morrowind men brukte Dragonbone cuirass.. begge var ihvertfall unike.. Men ingen flere som veit om gode heavy armor for Oblivion?

Lenke til kommentar
er det noen steder jeg får tak i daedric ting utenfor oblivion? har stengt alle gatene

5939918[/snapback]

 

I et shrine øst for Imperial city (nesten helt i utkanten) får du en oppgave hvor du blir sent til Oblivion...

 

 

Du skal delta i en turnering hvor du skal sloss mot 5-6 andre og looten dems er skikkelige skatter, daedric armour, glass og whatever og alle har vel mellom 20-50 strong healing potions. skikkelig skattekammer :thumup:

 

Lenke til kommentar
er det noen steder jeg får tak i daedric ting utenfor oblivion? har stengt alle gatene

5939918[/snapback]

 

I et shrine øst for Imperial city (nesten helt i utkanten) får du en oppgave hvor du blir sent til Oblivion...

 

 

Du skal delta i en turnering hvor du skal sloss mot 5-6 andre og looten dems er skikkelige skatter, daedric armour, glass og whatever og alle har vel mellom 20-50 strong healing potions. skikkelig skattekammer :thumup:

 

5945394[/snapback]

 

Gjorde den questen i går.

 

 

Du får i tillegg ett 1 hånds sverd som gir 20 fire dmg, og har ganske høy damage uten den. :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...