Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sextelefon-regning på 43000! Svindel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, hadde vært morsomt. Er nysgjerrig på hvem det kan være!(forsåvidt, hvem som helst av mine venner)

Men onkel politi har nok med å ikke klare opp i viktigere saker, så skal ikke tvinge dem enda mer bort fra kaffen sin.

Det verste er at jeg har benyttet lurofonen på samtlige av mine venner etter jeg fant det ut. :p:

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Gjest Big_bang

Jeg stusser litt på beløpet du fikk oppgitt, Jeg har et opptak på tlf min i fra samme type hendelser. Men det er kødde tlf.

Der en dame ringer å sier at du skylder penger og at om du ikke betaler så blir det inkasso osv...

Så du/dere har nok mest sannsynelig bare blitt køddet med :p

Lenke til kommentar
Syns det er verdt å anmelde det, fordi det var såpass frekt og mystisk, og vil til bunns i det :p

 

Trodde først det var sånn automatisk sms-bestillings-tulletelefon, men det var et menneske som pratet. Vurderte også om det var noen venner som tullet, men kjenner ingen med sånn dialekt.

 

Hørt om lurofon?

 

 

Du tok ordene rett ut av munnen min.

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar
Jeg stusser litt på beløpet du fikk oppgitt, Jeg har et opptak på tlf min i fra samme type hendelser. Men det er kødde tlf.

Der en dame ringer å sier at du skylder penger og at om du ikke betaler så blir det inkasso osv...

Så du/dere har nok mest sannsynelig bare blitt køddet med :p

 

 

Du kan jo bare se om det hun sa er lik den her: http://www.inpoc.no/?page=Lurofonen&id=11013

Hørtes jo veldig likt ut! :p

 

;)

 

 

Syns det er verdt å anmelde det, fordi det var såpass frekt og mystisk, og vil til bunns i det :p

 

Trodde først det var sånn automatisk sms-bestillings-tulletelefon, men det var et menneske som pratet. Vurderte også om det var noen venner som tullet, men kjenner ingen med sånn dialekt.

 

Hørt om lurofon?

 

 

Du tok ordene rett ut av munnen min.

Dere tre detektiver, vurdert å sjekke dato innemllom? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg stusser litt på beløpet du fikk oppgitt, Jeg har et opptak på tlf min i fra samme type hendelser. Men det er kødde tlf.

Der en dame ringer å sier at du skylder penger og at om du ikke betaler så blir det inkasso osv...

Så du/dere har nok mest sannsynelig bare blitt køddet med :p

 

 

Du kan jo bare se om det hun sa er lik den her: http://www.inpoc.no/?page=Lurofonen&id=11013

Hørtes jo veldig likt ut! :p

 

;)

 

 

Syns det er verdt å anmelde det, fordi det var såpass frekt og mystisk, og vil til bunns i det :p

 

Trodde først det var sånn automatisk sms-bestillings-tulletelefon, men det var et menneske som pratet. Vurderte også om det var noen venner som tullet, men kjenner ingen med sånn dialekt.

 

Hørt om lurofon?

 

 

Du tok ordene rett ut av munnen min.

Dere tre detektiver, vurdert å sjekke dato innemllom? :thumbdown:

 

 

Hehe...Men når den ligger på toppen på forsiden, så antar man jo at det er en ganske ny diskusjon ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...