Articfare Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 På Hearts Of Iron 2 vet vi Veteraner at vi kan forandre verdens historien, velge hvilken nasjon vi skal være, ta over verden og mye, mye mer. Men for å ta over verden trenger man en strategi og her kan dere fortelle, illustrere med bilder hvordan du har tenkt til å ta over de forskjellige stedene. F.eks hvordan vil du planlegge angrepet på Russland. Min plan på dette angrepet er først å okkupere/bli alliert med Tyrkia, gjøre det samme med Finland, okkupere Storbritania, ruste opp en stor hær jeg kan sende til nord-Sovjet før jeg starter angrepet. Nord-angrepet skal bestå av sterke unit så jeg kan trenge enkelt gjennom det russiske forsvaret. Tyrkia-hæren skal rydde russerne av veien til Stalingrad. Styrkene fra ekspolen skal knuse forsvaret og med hjelp av TH blir sørdelen knust som polen ble av vårt gamle samarbeid. Med finnene skal jeg ta Leningrad og lage en sterk front som kan holde dem i sjakk til NH og ekspolen-hæren stenger restren av hæren inne i en tang. Nå som veien til Moskva er klar skal vi stenge byen mellom alle hærene til "Kampen om Moskva" starter. Når Moskva er min stat bryter helvette løs og alt som er av russisk land skal bli mitt. India, Irak og de alliertes punkter i Afrika skal nå få skallebank . Nå som jeg har store deler av verden skal USA få skjenne slegga, hvis jeg har mer tid igjen da.
Herr Brun Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 På Hearts Of Iron 2 vet vi Veteraner at vi kan forandre verdens historien, velge hvilken nasjon vi skal være, ta over verden og mye, mye mer. Men for å ta over verden trenger man en strategi og her kan dere fortelle, illustrere med bilder hvordan du har tenkt til å ta over de forskjellige stedene. F.eks hvordan vil du planlegge angrepet på Russland. Min plan på dette angrepet er først å okkupere/bli alliert med Tyrkia, gjøre det samme med Finland, okkupere Storbritania, ruste opp en stor hær jeg kan sende til nord-Sovjet før jeg starter angrepet. Nord-angrepet skal bestå av sterke unit så jeg kan trenge enkelt gjennom det russiske forsvaret. Tyrkia-hæren skal rydde russerne av veien til Stalingrad. Styrkene fra ekspolen skal knuse forsvaret og med hjelp av TH blir sørdelen knust som polen ble av vårt gamle samarbeid. Med finnene skal jeg ta Leningrad og lage en sterk front som kan holde dem i sjakk til NH og ekspolen-hæren stenger restren av hæren inne i en tang. Nå som veien til Moskva er klar skal vi stenge byen mellom alle hærene til "Kampen om Moskva" starter. Når Moskva er min stat bryter helvette løs og alt som er av russisk land skal bli mitt. India, Irak og de alliertes punkter i Afrika skal nå få skallebank . Nå som jeg har store deler av verden skal USA få skjenne slegga, hvis jeg har mer tid igjen da. 5939436[/snapback] Er det mulig aa spille Hearts of Iron uten tidsbegrensning? Jeg liker ikke aa ha daarlig tid mot computer, er perfeksjonist. Det er et spill som er paa "maa ha"-listen min, men tidspress er stort minus paa spill (hvis man ikke kan fikse paa det).
Gaute65 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 (endret) Er det mulig aa spille Hearts of Iron uten tidsbegrensning? Jeg liker ikke aa ha daarlig tid mot computer, er perfeksjonist. Det er et spill som er paa "maa ha"-listen min, men tidspress er stort minus paa spill (hvis man ikke kan fikse paa det). 5942073[/snapback] Det er laget en "no time limit mod" til HOI2. Regner med at det blir laget en til HOI2;DD også. Hvis du tenker å kjøpe HOI2, så kjøp HOI2;DD. Det koster 20€ + frakt bestilt fra Paradox Endret 19. april 2006 av Gaute65
Laserlasse Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Og, som jeg sa i en annen tråd, du kan kjøpe det med digital nedlasting fra http://shop.paradoxondemand.com/. Ingen frakt, og hvis du har en rask linje har du det nede på max 20 minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå