Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!


Anbefalte innlegg

Da fikk jeg laget en liten skrytefilm og  :tease:

Jeg har klart alle saltoer så lenge jeg kan huske. Lærte meg baklengs et par uker etter at vi kjøpte trampolina. Vi var blant de første i området som hadde trampoline da. Er vel 6-7 år siden vil jeg tro. Og trampolina er like fin enda! Ikke noe briortrampiss dette nei :p

 

Link til film

6072117[/snapback]

hah... syns da jeg var sykt.. vaskelig nok og landa på rygg, knær osv osv :p

 

Noen fler som kan lage video?

6076784[/snapback]

En kamerat av meg kommer bort etterpå. Kan se om vi kan få laget en film sammen. Han suger egentlig på trampolinen, men han er dritflink til å stusse :) Kanskje jeg kan klare en dobbel framlengs med landing også. Film kommer :)

 

Dæggern det er varmt å hoppe i sola. Prøvde noen av de triksene jeg gjorde på filmen nå. Orker nesten ingen av dem da det er så varm at jeg holder på å dø etter bare en :tease:

Endret av chs89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg greier å lande på ryggen, så snurrer jeg en gang framover, også kalt salto, dvs, en hel gang rundt, og lander på ryggen igjen.... rygg -> forlengs salto -> rygg.... har jeg fart nok så greier jeg å snurre en halv gang rundt igjen... lande på magen altså

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min på smartclub for noen år siden.

Det har blitt noen hull i duken, og fjærene er ganske så rustne.

 

Jumpking er fristende på en måte, dog forskrekkende når det kommer til prisen.

Jeg håpet litt på nye spill og ny hardware i sommer, men Jumpking er jo fristende. Vi får se hva det blir... :)

 

Uansett, takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

:) Jeg satser på å få til baklengs en gang i framtiden. Klarer å stå på framlengs nesten hver gang. Gleder meg sykt til ski sesongen begynner igjen.

 

720 ftw!

Lenke til kommentar
Trudde jeg var dårlig på spinning jeg da :p

 

Prøvde meg på en sidelengs: http://media.putfile.com/Suck-at-flips

6078182[/snapback]

Neida.. Har sett bedre da, men du spinner rimelig raskt ja.. Ta mer fart, og slow down litt på spinningen.. Gir bedre stil, ser myye finere ut.. ;)

 

Shikaru ta litt flere hopp før du tar trikset så får du mer høyde og lettere og lande/fullføre tricksa!

 

Helt enig i deg med det.. Hopp gjerne 5-6 STOORE hopp før du tar trikset.. Som jeg sa, ta mer fart.. Hopp høyere.. ;)

 

Stå på! :thumbs:

 

EDIT: leif var her :love:

EDIT2: Så filmen din nå.. På sidelengs salto, så skrur du deg litt framover.. Det er feil.. Den skal gjøres HELT sidelengs, og du klarer det fint.. Prøv med stoore hopp (altså mye sprett) og len deg til siden, sats fra med bena, og spin "litt rolig rundt".. Du kan gjerne lande på knær'ne elns, siden eller noe sånt..

 

Bare prøv.. ;) men det ble bare litt mye framover, og ikke så mye til siden, slik det skal gjøres.. ;)

Endret av ThePatriot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...