Gå til innhold

Hjelp, dama HØRTE [løst] på dritt


Knast

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, hører dama mi på drittmusikk. hun skal få ha sin egen smak, men kan noen hjelpe meg til å konvertere henne til litt bedre musikk?

hun hører på musikk som gavin degraw, cascada, black eyed peas, will young, r kelly, james blunt, akon osv.. hun hører også på 3 doors down, bob marley og green day coldplay. disse kan jeg tåle:P

 

jeg er i ferd med å overbevise henne om toto, men kunne tenke meg mer likt som det..

 

selv hører jeg på dream theater, toto, sonata artica, offspring, soad og litt metallica..

noen som har forslag til andre gode artister for henne? :p

har tipset om muse, mew og gaate, siden disse er gode artister, selv om jeg ikke liker dem selv.. vil bare ha henne vekk fra hat musikk av kommersiell drittlistepop..

Endret av lathorv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud, la henne få høre på akkurat det hun vil. Hater når mennesker skal prøve å "lære" folk til å høre på "rett" musikk.

5935940[/snapback]

var ikke slike svar jeg ba om. hun får høre på hva hun vil til syvende og sist, men noen tips til musikk hadde hun tatt imot..

Lenke til kommentar
Kan ikke hun omvende deg til å høre på cascada da? Bedre enn Toto :fun:

Folk har da forskjellig musikksmak.

5935950[/snapback]

vet det med smak.. som sagt vil ikke ha slike svar.. hun får da bestemme selv.. jeg vil ha tips! drit i slik off-topic..

 

cascada kan til nøds gå.. toto er ikke min personlige favoritter, men jeg anser det som verdens beste band for størst målgruppe.. har gitt opp å vise henne dream theater når hun ikke liker heavy musikk, og synes another day er bråkete.. gi meg tips, ikke fortell meg at hun skal velge selv. det får hun..

Lenke til kommentar
Men hvorfor skal du få henne vekk fra "drittlistepop" og heller ha henne til å høre på depperock som muse og mew?

5935964[/snapback]

godt poeng, men hvis vi ser på helheten av musikken er disse bedre artister. de gjør konserter og har også mye bra. er personlig motstander av auto-tune..

Lenke til kommentar

Jeg skjønner poenget ditt, men jeg syns det er helt greit viss noen finner en sang fengende skal de få kunne høre på den sangen uansett om det er Ch!ps eller Metallica som har den.

 

Kan jo teste om Foo Fighters faller i smak da?

 

edit: Briskeby og the Cardigans er jo litt fengende da...

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar

Skaff henne noen ballader, da vel. Sonata Arctica har ballader. En god del andre band i den sjangeren har også ballader. Kamelot, for eksempel. Tenhi er også et meget avslappende og fint band som du kan prøve ut. Og så kan du jo kanskje prøve deg med band som Evanescence og Nightwish. Det er forholdsvis populært, men det virker som om det kan passe litt mer til din smak.

 

Men mitt beste tips er: prøv å finne noe akkustisk og/eller noen fine ballader.

 

(Men jeg må også få poengtere at du også burde prøve å høre litt på hennes musikk.)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner det høres teit ut "dama mi hører på dritt, hvordan få henne til å høre på bra musikk". Bare nevn noen artister, sanger som hun kanskje kunne like. Prøv og åpne henne for mer enn det som kommer på MTV. Bare så hun vet det er der ute, han skal nok ikke tvinge henne seh.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

som jeg har sagt; tvinger henne ikke til noe. dette er ikke engang en bagatell i forholdet vårt. bare et tema for diskusjon.. hun har til dels smittet meg litt med artister som bob marley og stevie wonder.

synes ikke hun er trangsynt på noen måte heller. takker iallefall for konstruktiv kritikk og gode forslag. tipper de kommer til å utvide mitt musikksyn enda ett hakk og kanskje jeg får henne over på litt "bedre" musikk også;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...