Gå til innhold

Hvilken enchant på Obsidian Edged Blade?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Finnes det 25 agi nå? Sykt

(Lengte tilbake til wow)

Skrevet
Hmm, +30 spell damage? Syns egentlig at det er skammelig å se en paladin med slike våpen men...

5931312[/snapback]

Hvorfor det? Fordi en warrior gjør 10-15% mer skade, eller bare av den enkle grunn at alle warriors er så gjerrige at de vil ha alt av våpen helt for seg selv?

Skrevet (endret)

Hvis paladins får 2 ATP per STR så ville jeg tatt Crusader. Hvis dere kun får 1, er 25 agi bedre imo.

EDIT: Jeg aner ikke hvor mye bonus dmg spell dmg enchant gir, så det får du spørre en Paladin om :p

Endret av Xtra
Skrevet

Er jo flere paladins enn warriors omtrent som har det sverdet da :cool:

Har selv passa på det mange ganger, fordi jeg vil ha noe bedre :)

Passa på Reaper'n fra Raggy i går også :)

Skrevet

jeg tok bare no enkelt på den, +15str =P prøvde meg ut som dps i ZG og vil si det gikk ganske greit, men jeg har ikke no dps gear =P bare lawbringer og er ikke akkurat mye str på det

Skrevet (endret)
Hmm, +30 spell damage? Syns egentlig at det er skammelig å se en paladin med slike våpen men...

5931312[/snapback]

Hvorfor det? Fordi en warrior gjør 10-15% mer skade, eller bare av den enkle grunn at alle warriors er så gjerrige at de vil ha alt av våpen helt for seg selv?

5934286[/snapback]

10-15%? Jeg vet ikke hvilke warriors du har i guildet, men hvis de ikke gjør mer enn 10-15% mer dmg enn paladins, så har dere et problem. Prøv 100% mer dmg, minst.

Og Crusader>alt imo ;) Burst er alt.

Endret av GodSlayer
Skrevet
10-15%? Jeg vet ikke hvilke warriors du har i guildet, men hvis de ikke gjør mer enn 10-15% mer dmg enn paladins, så har dere et problem. Prøv 100% mer dmg, minst.

5936103[/snapback]

Du vet, det er her folk flest tar feil. 100% mer dmg ja?

Du kan godt spørre hvilke warriors man har i guildet ja, men la meg spørre hvilke paladins dere har. Ja jeg vet vi paladins bare skal heale osv, og at deres paladins sikkert gjør kun det. Men når man går dmg, sånn f.eks i MC fordi man kjeder vettet av seg, så skal jeg love deg at en warrior gjør langt fra 100% mer dmg.

Men jeg er enig, vi paladins kunne godt fått en buff :)

Skrevet
En retri paladin med hand of ragnaros skal man ikke kimse av.

5936741[/snapback]

Uansett equip på en paladin, så kommer de ikke i nærheten av en warriors dps. Prøv selv, ta en runde i mc (bwl er vel litt uaktuelt å kjøre dps på som pally uansett). Kom tilbake med et screenshot som viser deres totale dmg iløpet av det runnet, så skal jeg iløpet av en uke komme med et ss som viser 100% mer dmg med subpar gear ;) Seff kan en paladin være heldig med et par seal crits, med d er ikke i nærheten engang av hva andre klasser kan gjøre.

Skrevet
Uansett equip på en paladin, så kommer de ikke i nærheten av en warriors dps. Prøv selv, ta en runde i mc (bwl er vel litt uaktuelt å kjøre dps på som pally uansett). Kom tilbake med et screenshot som viser deres totale dmg iløpet av det runnet, så skal jeg iløpet av en uke komme med et ss som viser 100% mer dmg med subpar gear ;) Seff kan en paladin være heldig med et par seal crits, med d er ikke i nærheten engang av hva andre klasser kan gjøre.

5937183[/snapback]

Standard sitat fra folk som ikke har peil på paladins i det hele tatt.

Ja warriors gjør mer skade, men langt fra 100%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...