Gå til innhold

TES: Hvordan bytte ut items med dine egne

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, det jeg lurer på er hvordan man f eks. kan bytte ut et vanlig eple som ligger på et fat, med et poisened apple? Er det bare å droppe det liksom? Dette er ivertfall ganske plagsomt i og med at eplet lander en helt annen plass. På gulvet for eksempel :ermm:

EDIT: Beklager for dårlig Emnetittel. Fant ikke på noe bedre :p

Endret av -Freddy-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du må trykke på Shift og "dra" eplet fra inventoryen, altså du må holde inne museknappen.

Jeg lurer på om den maten i det hele tatt blir spist, jeg. Er det mulig å få noen til å spise et sånt eple.

Skrevet

Hold inn venste musetast over en gjenstand i menyen, og du vil etter 2-3 sekunder kunne løfte den rundt og plassere den der du vil. På Xbox blir det antakligvis den knappen du bruker for å velge ting på menyen. Mhm. Meget sannsynlig, japp. :hmm:

Skrevet
Hold inn venste musetast over en gjenstand i menyen, og du vil etter 2-3 sekunder kunne løfte den rundt og plassere den der du vil. På Xbox blir det antakligvis den knappen du bruker for å velge ting på menyen. Mhm. Meget sannsynlig, japp. :hmm:

5927679[/snapback]

Ah, takk skal du ha. skal teste det i morgen.

Har du testa om offeret faktisk spiser eple da?

Skrevet

5927693[/snapback]

Nei o_o Har aldri gjort noe quest som innebærer epler, ennå. Er det DB? :p Sparer DB til slutt, etter at de andre guildene er gjennomført, ettersom jeg har hørt at DB har de beste questene. Noe sannhet i det?

Skrevet

5927693[/snapback]

Nei o_o Har aldri gjort noe quest som innebærer epler, ennå. Er det DB? :p Sparer DB til slutt, etter at de andre guildene er gjennomført, ettersom jeg har hørt at DB har de beste questene. Noe sannhet i det?

5927717[/snapback]

Det er veldig sannhet i det. :)

Skrevet

5927717[/snapback]

Ja så absolutt! Ble ferdi med alle DB questene her om dagen, og det var en sann fornøyelse og gjennomføre de. Må si at spille ble en god del kjedeligere etter at jeg ble ferdig med DB.

Jeg husker ikke i hvordan sammenheng jeg fikk det eple, men jeg har også funnet et faktisk. Så jeg har to :p

Skrevet
Hei, det jeg lurer på er hvordan man f eks. kan bytte ut et vanlig eple som ligger på et fat, med et poisened apple? Er det bare å droppe det liksom? Dette er ivertfall ganske plagsomt i og med at eplet lander en helt annen plass. På gulvet for eksempel  :ermm:

5927583[/snapback]

Du kan jo plukke opp itemen med Z når den ligger på gulvet, og flytte den dit den skal. Du må ikke nødvendigvis flytte den dit den skal direkte fra inventory. ;)

Skrevet

Det nytter ikkke å bare legge et poisoned eple på et fat, du må picpockete den fyren som skal ah eplet, og istedenfor å stjele legger du eplet inn i inventoret hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...