Gå til innhold

Paint shop pro

Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183
Skrevet

Hallo alle sammen.

Driver å søker gjennom nettet etter laptop til mora mi. Hun driver mest med Paint Shop Pro og det er veldig viktig med vekt, helst under 2 kilo.

Kom gjerne med gode forslag når det gjelder kjøp av datamaskin, pris er fra 8 til 10 store.

Det jeg lurte på er hva slags benchmark program man bruker til å teste Paint Shop Pro ytelse med. :hmm:

Mvh og god påske fra RVH.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Denne diskusjonen hører vel hjemme i en annen forumkategori?

Du får bærbare pcer under 2kg, men de har som regel integrert grafikk (som bruker av systemminnet), som fører til at den vil gå tregt.

Jeg mener det er bedre å legge på litt penger og få en pc som vil yte godt. Eksempel: Acer Travelmate 3222WXMi 11329 kr

God påske!

Hilsen,

efikkan.

Gjest medlem-16183
Skrevet

Ok, mener du hele posten eller bare det første spørsmålet?

Benchmark programmer kommer vel inn under programvare?

Skrevet
Ok, mener du hele posten eller bare det første spørsmålet?

Benchmark programmer kommer vel inn under programvare?

5927611[/snapback]

Jeg mente det første spørsmålet, men det gjør for så vidt ingenting.

Tips: Maks tillatt lengd på signatur er 4 linjer. Det er ikke for å pirke, men det er ikke moro å få en advarsel fra en moderator.

Hilsen,

efikkan.

Skrevet

PCmark kan kanskje være et aktuellt program for formålet. Du finner ikke noe spesifikt for Paint Shop Pro, men det finnes flere benchmarkprogram for kontorprogram. Om du vil, kan jeg kanskje lete etter flere.

Hilsen,

efikkan.

Gjest medlem-16183
Skrevet (endret)

Fikkan, jeg tar gjerne imot mere hjelp, Takker alle som hjalp meg.

Skal lete litt selv og.

Har fikset signaturen, jeg visste at maks lengde var 4 linjer, sorry.

God Påske!

Mvh RVH

Endret av medlem-16183
Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...