Thor. Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jeg dreiv å spillte monkey island 4 (escape from monkey island). Da jeg kom til øya kalt Jambalaya (tror jeg den het). Etterhvert skulle jeg ha noen termitter som jeg hentet i agn butikken. Jeg gikk ut døra og fikk en windows error. Det sto noe slikt som: Gratulerer du har funnet noen innsekter (bug) også noe mer. Jeg husker ikke akkurat men slik jeg fikk den meldingen (akkurat da jeg kom ut av butikken) så ser jeg på det som litt begge deler. Etterpå skulle jeg forbi sentrum (der fontenen er) så ser jeg på fontena. Den har blitt erstattet med et bilde der det står "Default" med 3 ringer i rød grønn og blå (rgb). Skal jeg betrakte dette som lucasarts humor eller første april spøk?
Paull Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Bug betyr feil i programmeringsverden, så det er antakeligvis at noe galt skjedde idèt du gikk ut av butikken. Som igjen fører til at ting ikke er riktig videre i akkurat det gamet. Prøv å avslutt spillet og load fra forrige savegame og hent termittene på nytt.
Thor. Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 Nei men jeg plukket opp noen termitter og gikk ut av bygget. Da sto det i tittelen av popup vinduet "You have found a bug". Har ikke ordet "bug" flere betydninger?
Moff Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Jeg har spillt gjennom mi4 9 ganger og har aldri funnet det "easter egget".
bleidd Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Det er en feil på spillet, fikk den selv også. Du kan laste ned en patch som løser problemet; bare google etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå