Republic3D Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Har ikke spilt CSS på noen dager, og når jeg skulle spille nå sist så jeg at jeg kunne velge blant to nye player models. Men når jeg kommer inn i spillet så har alle CT'ne samme skin, GIGN tror jeg. Terror har også samme skin. Noen som vet hva som er problemet? kan ikke huske at steam har lastet ned noen oppdatering for meg. Noen som vet hvordan jeg kan oppdatere steam manuelt? Alle tips mottas med takk.
BigJackW Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 (endret) Det er en bug som er valve sin feil etter det kom 2 nye drakter (GSG9 og Arctic) den 12. April. Valve fikser den sikkert snart får vi håpe Edit: For å oppdatere må du starte steam på nytt. Endret 14. april 2006 av BigJackW
BigJackW Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 OKEI...nå har jeg funnet en løsning som gjør slik at du får tilbake draktene... Du skriver i console: cl_minimodels 0 Og da skal draktene komme med EN gang..
Republic3D Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 Oki, takk for tipset. Jeg har prøvd å starte steam på nytt et par ganger.. får ikke opp noen update-bar. Hvis jeg skriver dette i console, får jeg de nye draktene opp også da? Forresten.. jeg har enda ikke funnet ut hvordan jeg får opp console..
BigJackW Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Hvis jeg skriver dette i console, får jeg de nye draktene opp også da? Forresten.. jeg har enda ikke funnet ut hvordan jeg får opp console.. 5923624[/snapback] Ja det gjør du. Les her om hvordan du får opp console: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=331442
Republic3D Skrevet 15. april 2006 Forfatter Skrevet 15. april 2006 Nå fikk jeg det til etter litt om og men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå