Gå til innhold

TES: bør jeg gi gjenstand?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stikk til Leyawiin Mage's Guild, snakk med en dame, heter noe med 'alves'

Spør om Daedra Shrines, og hun peker deg mot Nocturnal, nord for Leyawiin. Gjør questen for Nocturnal (finne et øye) og du får Skeleton Key [Må være lvl 10]

Dette stod tidligere i tråden, men hvis du ikke orker eller vil "jukse" så du får en så tar du opp console og skriver "player.additem B 1" da får du 1 skeleton key :)

Skrevet (endret)

dårlig at spillet legger opp til at man skal gi bort et så verdifult item som azuras star, hadde ikke peiling på hva den gjorde da jeg gav den bort, var lvl 4 el no

Endret av Henrik2k
Skrevet
dårlig at spillet legget op til at man skal gi bort et så verdifult item som azuras star, hadde ikke peiling på hva den gjorde da jeg gav den bort, var lvl 4 el no

5939139[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig....

Skrevet

Om jeg var trådstarter ville jeg gitt bort wabbajack eller sanguins rose istedet for Azura eller noe annet godt utstyr.

Dette er jo kun "morroitems" som ikke har noe spesielt praktisk funksjon, iallefall slik jeg spiller.

Skrevet

Anbefaler deg ikke å gi bort Azura Star. Er kanskje et av de mest nyttige artifactene i hele spillet!

Det fungerer akkurat som gems, man bruker et soul trap spell for å fange soulene til monstrene. Forskjellen er at Azura Star aldri blir oppbrukt slik som gems. Når du bruker en gem forsvinner den, azura varer evig ;) Kombinert med et våpen med soul trap på har du ikke lenger noe som helst problemer med å fylle på våpnene. Og de beste våpnene er jo de magiske...

Skrevet

Tenker meg at Umbra og Azura's Star er fin kombinajson ;)

Mne hvis man velger å ikke levere tilbake Umbra sverdet, får man allikvel gjort Hermaeus Mora shrine questen? Den som krever at du har gjort alle deadric Shrine questene..

Skrevet

jeg gav bort azuras star i questen, har bestemt meg for å cheate den tilbake. hva er command i console for å få den i inventory?, gjør dette fordi spillet er for dårlig på akuratt dette ommrådet. man får kanskje det beste itemet i spillet svært tidelig, kun etter få timer played, og man får beskjed om å gi den bort, uvitende om dens krefter.

noen som vet command?

Skrevet
ENIG. Kunne tenke meg command for å få den jeg og. PS: hvor kan man kjøpe de beste hestene. Den dyreste hesten mener jeg:D

5940397[/snapback]

Du får ihvertfall en god og tøff hest om du gjør noen Quests for Dark Brotherhood.

Alle som har spilt Morrowind vet vel at Azura's Star er noe man bør beholde, hehe.

Skrevet (endret)
jeg gav bort azuras star i questen, har bestemt meg for å cheate den tilbake. hva er command i console for å få den i inventory?, gjør dette fordi spillet er for dårlig på akuratt dette ommrådet. man får kanskje det beste itemet i spillet svært tidelig, kun etter få timer played, og man får beskjed om å gi den bort, uvitende om dens krefter.

noen som vet command?

5940342[/snapback]

Nå får man ganske mange advarsler om at itemet er lost for alltid. Så da er det lurt å vite hva man egentlig har fått tak i.

Som vanlig, ikke se her hvis du er en svak sjel og ikke har lyst til å bli fristet over evne, her er konsoll-koden:

Konsollkommandoen for Azuras star:

player.addItem 193 1

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Skrevet
Tenker meg at Umbra og Azura's Star er fin kombinajson ;)

Mne hvis man velger å ikke levere tilbake Umbra sverdet, får man allikvel gjort Hermaeus Mora shrine questen? Den som krever at du har gjort alle deadric Shrine questene..

5940106[/snapback]

Hva er det man får etter Hermaeus Mora shrine questen?

Skrevet (endret)

Man får Oghma Infinium, en bok som øker 3 skills med 10.. Shrinen til Hermaus Mora er langt oppi fjellene over Chorrol, se kartet på linken: http://mort.seagull.ru/daedric_shrine.jpg

Men man skal ikke opp dit selv før man får beskjed av en fyr som besøker deg etter at du har sovet litt og har møtt betingelser for det questet...

Man må være litt uti main quest, man må ha gjort alle andre daedric quest og man må være i lvl 21 eller høyere tror jeg...

Endret av Knudre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...