Gå til innhold

Hvilken Race er best ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og Hvilken Race er best....

1. til og begynne med

2. Senere i spillet

3. for å få Lett lvl

4. Lette Quests

Si hvilken Race du liker..

< På Alliance >

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dwarf er uten tvil de beste holy-prestene i hvert fall. Som PvP-rase er det vel lite som slår undeads. (Fear-fjerner, gratis bandasje etter hver kamp og 10 shadow resistance)

Skrevet

no når eg har prøvd gnome rogue skikkelig so syns eg at dei faktisk slår undead i BG, for escape artist får eg masse mair bruk for enn WoTF for ein kan alltids få trinket som fjerner fear og bandasje lager ein alltids...men noko liknande som escape artist har eg endå ikkje funne...er dritbra viss ein mage f.eks har lite liv, tar og fryse deg fast og begynner og kaste pyroblast på meg

elle noko, og då bruke eg EA og di blir som reine skyteskiva der dei står..

Skrevet

WoTF fjerner ikke bare fear, men charm (succubus f.eks) og sleep (druid) også. Escape artist har vel den samme effekten som enkelte klassers insignia.

Skrevet

i wow kan du ikke si hvem som er den beste Race'n å være fordi de alle har forskjellige positive ting. Noen Race's er bedre som noen Class's enn andre.

Den viktigste tingen etter min mening er personen som spiller. noen kan gjøre det helt ræva mens andre kan være så gode at det er helt utrolig

Skrevet

Hvis du vil PvP-velg Horde

Hvis du vil PvE-velg Alliance

Alle rasene innenfor hver faksjon har hver sine fordeler og ulemper, meg uansett hva du velger blir du fornøyd.

Skrevet
Er ganske ny, bare spilt siden midten av februar så lurer på hva rep egentlig er så godt for? :dontgetit:

Vet at hvis jeg er human og er exalted hos Darnassus kan jeg få Night-Elf mount, men hva annet?

5922561[/snapback]

jo bedre rep du har jo billigere blir ting som våpen,pet's, osv

mvh: sarcus

Skrevet
Night Elf fordi de bare er kule :p Men det kommer selvfølgelig fra en som spiller det da :)

5926929[/snapback]

Hehehe, selv om man spiller undead trenger man ikke å like dem :)

Har spilt ca. 50 dager med en night elf, og synes de ser horrible ut. Nei, nå liker jeg meg best på horde-sida, der jeg spiller undead og troll istedet.

Looks > Racials etter min mening, er så utrolig irriterende å ha en stygg char.

Skrevet (endret)

hvordan kan du egentlig si det da?

Night Elf er de beste Hunters og Rogues (min mening). De er f.eks ikke de beste Warriors

Endret av Luchy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...