Zjaxy Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Hei har nå formattert pcen min... og jeg skulle inn på "film" mappa mi... og hver gang jeg går inn på den lukkes explorer! hva kan det skyldes?
Zjaxy Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 (endret) Prøvde dette: "To correct this misbehavior in Windows XP, remove the following registry key. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32 This will prevent Explorer from loading shmedia.dll in response to file property queries on these files. This will not effect your ability to play files, get file attributes, or even view thumbnails. Say goodbye to all explorer.exe 100% CPU issues. " http://www.devhood.com/messages/message_vi...89¤t=last MEN det funka ikke kansje jeg må restarte? (Funka ikke etter jeg restarta heller Endret 14. april 2006 av Zjaxy
Zjaxy Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Bring Up My Post Mener ikke å bumpe men shit jeg trenger hjelp nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå