Keylar Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Heisann, spiller på magen min nå og sliter veldig med hvordan jeg skal få gjort en quest utenfor imperial city. Har fått i oppdrag å samle slaughterfish til en gammel mann, jeg husker denne questen gikk rimelig lett på Warrioren min men siden jeg ikke kan bruke magi i vann lurer jeg nå på hvordan i huleste jeg skal klare å drepe disse slaughter fisha. Prøvde med en mace men jeg har så ræva strenght at jeg bare dør hver gang
Ironmann Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 (endret) Det blir på en måte å ha en heavy armor warrior til å liste seg forbi 20 vakter med skarpt sollys og ingen skjulesteder. dvs tror ikke charactern passer til questen med andre ord men det finnes vel kanskje ett lurt triks? ka med å lure fisken til stranden å prøve touch destructionspell når du står der? Ps: meeeeget overtrøtt Endret 14. april 2006 av Ironmann
Islanbadsj Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Den eneste muligheten du har er nok å få fisken inn til land. Da kan du løpe frem og tilbake mens du bruke touch.
Markaren Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Kan noen fortelle meg hvor jeg finner denne fiskeren?
Islanbadsj Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 I en landsby rett utenfor imperial city, hvis du følger broen. Det er det første huset på venstre side, der er den en mann du kan snakke med.
Gunfreak Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 de fiskene er ikke spesilet vansklige, greide dem som lvl 1 thief med en rusten dolk, så du bør greie å drepe dem med et sverd når man er mage
tomlund Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Bruk Sea Stride, samt Detect Life for å finne fiskene. Du kan fortsatt treffe fiskene, selv om du går oppå vannet. Hamre løs med sverdet til de dør.
Markaren Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Tok fiskene med knyttnevene jeg.. Har 103 i strenght
Keylar Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Jeg joinet Dark Brotherhood og fikk en fin dagger, den gjorde susen på fiskene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå