invalid_user Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Hoppsann. Jeg har tenkt å lage en ny char og jeg trenger noen tips til rase, sign osv. Min nåværende char er en Redguard, Thief/Assasin og er ganske passe ond og god. Den nye charen skal bare være god. Bare kom med forslag og begrunnelser.
Ironmann Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Orc, Warrior, Warrior kem kan vel ungå å elske den dumme sterke helten som er snill?
invalid_user Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Arh, liker ikke utseende på orcer. De er så utrolig stygge. Khajit er jeg og litt skeptisk på..
MiSP Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 (endret) Vær en Nord Paladin eller noe slikt. De slår aldri feil. Noble warriors of the North FTW! Endret 14. april 2006 av MiSP
tom waits for alice Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Ingen character sitter i sofaen og er bare god. Det hadde blitt et kjedelig spill. Den skal vel nødvendigvis gjøre noe i livet. Jeg anbefaler at du tenker på hva du ønsker den skal gjøre, og så velger du en rase og klasse som gir skillbonuser for de egenskapene. Selv valgte jeg Dark Elf, de har en balansert personlighet som lar deg utforske ulike sider av deg selv. (I motsetning til f. eks. Breton og Nord, da er du nesten forhåndsbestemt til å bli henholdsvis magiker eller kriger.) Jeg valgte Archer som klasse, selv om jeg endte opp med å bruke blades mer enn bue. Det var allikevel nyttig å kunne bruke "ranged attacks" på fiender jeg ikke hadde sjanse mot i nærkamp. Når det gjelder stjernetegn valgte jeg The Shadow. Den lar deg bli helt usynlig i hele 60 sekunder en gang om dagen. Det har kommet godt med noen ganger når jeg var nesten framme med tre motstandere mellom meg og målet og null health-potions igjen... Geir
invalid_user Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 Godt innslag, Geir. Jeg er enig i det du sier, ingen character er bare god. Jeg tror faktisk at Khajiit, Orc og Argonian er utelukket. Selv om de har noen veldig gode egenskape er de stygge som.. ja. Det gjør meg vel til en rasist, da? Dessuten kan jeg ikke se for meg en av de mer uvanlige være helten som reddet alle fra undergang. Sånn er det bare. Jeg tror jeg tenker litt på det i et par dager til, og ser litt om flere kommer med anbefalinger. Alle elvene tenker jeg litt på, men de minner meg i grunn litt om Glarthir. Har noen vonde minner fra han. Skulle vært en in-game psykiater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå